Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
Co będzie głównym tematem marketingowym Czech w tym roku?
W jaki sposób Czechy chcą przyciągać turystów? Co stanie się ich głównym tematem marketingowym na 2017 rok.
Hasło przewodnie całej kampanii "Barok wszystkimi zmysłami" zaprasza turystów do odwiedzenia Czech i jednocześnie motywuje do tego, aby nie tylko zapatrzyli się na tutejszy barok, ale również wsłuchali się, poznali jego woń i delektowali się nim. Celem jest zaakcentowanie tradycji, gastronomii i architektury. Agencja CzechTourism długofalowo stara się łączyć miejsca związane z historią ze współczesnymi doznaniami, a przemawiający mocno do zmysłów barok doskonale spełnia ów zamiar przeżycia w starych miejscach czegoś nowego.
W ubiegłym roku głównym tematem marketingowym agencji CzechTourism była 700. rocznica urodzin Karola IV. Natomiast w 2018 roku, za pośrednictwem 100. rocznicy powstania suwerennej Czechosłowacji, przeniesiemy się do XX wieku. Turyści jeżdżą do Czech zwiedzać zabytki i poznawać historię, dlatego uważamy, że temat baroku i barokowego krajobrazu będzie wśród nich dobrze rezonować - wyjaśnia wybór tematu rzecznik prasowy agencji CzechTourism Martina Fišerová. Barokowy temat umożliwia narrację historii architektury, sztuki, tradycji i wybitnych postaci czeskiej historii, oraz krajobrazu w okresie między tymi dwiema doniosłymi rocznicami.
Pomimo silnych tradycyjnych konotacji w kampanii barok jest prezentowany nowocześnie i za pomocą nietradycyjnych narzędzi marketingowych. Na bieżący rok przedstawiliśmy nowość w postaci wirtualnej rzeczywistości - nagrania video 360° - opisuje Monika Palatková, dyrektor agencji CzechTourism. Video już teraz mogą obejrzeć goście targów turystycznych. Przeniosą się wprost do jednej z barokowych destynacji. Agencja jednocześnie rozszerzyła i uzupełniła asortyment broszur, map i materiałów drukowanych.
Historia baroku jest jednocześnie prezentowana za pośrednictwem dziewięciu tematów, które nawiązują do głównych produktów agencji. Wśród nich znajdziemy na przykład "Barok własnymi siłami: pieszo lub na rowerze", zatem propagację turystyki i agroturystyki. Następnie "Barok mistyczny" z akcentem na zabytki sakralne, "Geniusze baroku" w powiązaniu z wybitnymi postaciami tej epoki, czy też "Nieodkryte klejnoty baroku", które są szyte na miarę dla krajowego ruchu turystycznego.
Elementem działań online jest też projekt BarokoPlay. Młodzi twórcy filmowi zostali zaproszeni do nagrania barokowego klipu wideo inspirowanego cyklem "Cztery pory roku" Vivaldiego i barokowymi zabytkami. Temat baroku będzie zatem przedstawiony w nowy, nietradycyjny sposób. O tym, który klip wideo będzie zwycięzcą, zadecyduje publiczność swoim głosowaniem.
W ciągu roku turystów przyciągają znane i mniej znane barokowe miejsca. Za granicą kampania marketingowa jest nastawiona głównie na najbardziej znane barokowe motywy i zabytki, do których należą zabytki barokowe wpisane na listę UNESCO. Z najcenniejszych można wymienić Kromieryż z barokowym ogrodem i Pałacem Arcybiskupim, Kompleks Lednicko - Valticki z barokowym pałacem Valtice i piwnicami winnymi, miasto Mikulov z pałacem i przepięknym centrum, barokowy szpital Kuks i wiele innych.
Turystów krajowych kampania inspiruje do odwiedzenia mniej znanych miejsc, które w pewnym sensie dopiero czekają na odkrycie. Są to na przykład Ploskovice, Nebílovy, Krásný Dvůr, Duchcov Casanovy, kościoły Dientzenhoferów na Broumovsku, lub budowle Santiniego w okolicy Żdiaru nad Sázavou.
Barokowe zabytki w Czechach tętnią życiem. Oferują turystom wiele atrakcji, na przykład nocne zwiedzanie w strojach z epoki, przedstawienia teatralne, koncerty, jarmarki, festiwale muzyki barokowej czy gastronomiczne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl świętują milion
Powodzianie mogą liczyć na wypłaty z
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Dodatkowe dofinansowanie dla Kolei Dolnośląskich
Którzy przewoźnicy zostali wyróżnieni przez APEX?
Lufthansa obsłużyła w Polsce rekordową liczbę pasażerów
Ryanair nie da wyboru pasażerom
Festiwal koktajli w 6 miastach
Wiadomości TVP1 Poszukujemy osób poszkodowanych przez linie lotnicze
W województwie kujawsko-pomorskim powstanie nowa atrakcja turystyczna
Wakacje 2024 - sprzedaż idzie świetnie
Polskie stoisko najlepsze na targach FITUR
Płatny wstęp na jedną z najpiękniejszych włoskich plaż
Rzeszowscy restauratorzy ugoszczą bohaterów II wojny światowej
Airbnb usunie oferty z Zachodniego Brzegu Jordanu
Analitycy przewidują rozwój turystyki we wschodniej Afryce
Trwają przygotowania do kongresu turystyki religijnej
Co piąty zagraniczny turysta w styczniu był Niemcem