Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Sfinks podpisał umowę na objęcie akcji spółki
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł.
Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki na objęcie kolejnych 3 mln sztuk akcji. Do Sfinksa w ramach emisji serii P wpłynęła już wpłata w wysokości 500 tys. zł od innego inwestora.
Podpisałem umowę nabycia akcji o wartości 2,5 mln zł, a jednocześnie podtrzymuję swoją gotowość do objęcia wszystkich oferowanych w ramach emisji walorów, na które nie zapiszą się inni inwestorzy. Dlatego przyjąłem ofertę złożoną formalnie przez spółkę na kolejne 3 mln akcji. Na tym etapie jednak nie została w tym zakresie podpisana umowa, by nie zamykać drogi uprawnionym inwestorom, którzy chcieliby jeszcze wziąć udział w tej emisji. Widzimy zainteresowanie akcjami Sfinksa, co potwierdza też dokonana już wpłata na 0,5 mln zł. Sfinks ma przed sobą ambitne plany i klarowną wizję rozwoju, co musi przełożyć się na wzrost wartości spółki - mówi Sylwester Cacek, główny akcjonariusz, a jednocześnie prezes zarządu Sfinks Polska.
Sfinks zobowiązał się w umowie z bankiem do podwyższenia kapitału zakładowego o co najmniej 5,5 mln zł. W ramach emisji akcji serii P spółka zaoferowała od 2 do 6 mln akcji. Prawo pierwszeństwa do objęcia nowych akcji posiadają akcjonariusze z udziałem co najmniej 1% w kapitale spółki. Termin na zawarcie umów objęcia walorów, a także dokonywanie wpłat za akcje mija 29 lipca 2019.
Zgodnie z założeniami strategii Sfinks do 2022 roku chce zarządzać siecią liczącą co najmniej 400 lokali, a także nawiązać współpracę z nie mniej niż 1000 punktów gastronomicznych w ramach programu afiliacyjnego. Oprócz dokonywania akwizycji zapewniających przejęcie pakietów kontrolnych, spółka zamierza realizować inwestycje w pakiety mniejszościowe w przypadku konceptów o dużym potencjale wzrostu i z kompetentną kadrą zarządczą. Strategia zakłada też przeniesienie marek Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia do spółek zależnych i dalszy rozwój konceptów w ramach tych struktur.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział prawo i podatki:
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
SOIT rozpoczyna kampanię #OneVoice
500 uczestników na warsztatach kulinarnych
Rusza konkurs Teraz Polska Turystyka
Trwa nabór partnerów do Poznania za pół ceny
Wakacje.pl kupiły kolejną markę
Ilu turystów skorzystało z polskiej bazy noclegowej w 2019 r.?
Jakie ubezpieczenie na wyjazd w góry?
Na wyspie Uznam nie chcą turystów z Polski?
Machu Picchu ponownie otwarte dla turystów
Jak hotelarze zamierzają poradzić sobie ze skutkami epidemii?
Nowy dyrektor sprzedaży My Travel
Kolejne kraje zaczynają wymagać testów także od zaszczepionych
Polska Izba Turystyki organizuje Kongres w Egipcie
IGHP: prawie 40 proc. osób zatrudnionych w hotelarstwie straciło pracę
Ceny w biurach nieco wyższe niż przed tygodniem
MSiT ogłosiło wyniki konkursu na dofinansowanie zadań z turystyki
Wykorzystano miliard złotych z Polskiego Bonu Turystycznego
Travelito - wypożyczalnia nosidełek turystycznych
Sol-Tours z Krakowa: Korsyka, Sardynia, Sycylia