Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Wzrasta wkład turystyki do brytyjskiej gospodarki
Turystyka ma coraz większy wpływ na gospodarkę Wielkiej Brytanii.
Najnowszy raport Stowarzyszenia Brytyjskich Biur Podróży ABTA "Driving Growth - The economic value of outbound travel" ujawnia, że łączny wkład brytyjskiej branży turystycznej do gospodarki Wielkiej Brytanii wynosi 37,1 mld GBP, co stanowi wzrost o 36% od 2014 roku.
Wzrost ten nastąpił w dość trudnym okresie dla światowej turystyki - słaby funt, widmo Brexitu, zagrożenie terroryzmem oraz ciągła niepewność polityczna i ekonomiczna. Według ABTA, świadczy to o odporności branży turystycznej.
Nasza branża jest również generuje wiele miejsc pracy - bezpośrednio zatrudniając 221 000 miejsc pracy i wspierając 526 000 miejsc pracy w całej gospodarce. To więcej miejsc pracy niż w brytyjskim przemyśle hutniczym, stalowym i elektrycznym, nie mówiąc już o rybołówstwie - przekonuje prezes ABTA, Mark Tanzer.
ABTA przedstawi te dowody parlamentarzystom i urzędnikom w nadchodzących miesiącach, aby pomóc im zrozumieć prawdziwą wartość branży turystycznej. Zwrócimy również uwagę, że dzięki odpowiedniej polityce i ramom podatkowym, podróże i turystyka mogą być katalizatorem dalszego wzrostu i tworzenia miejsc pracy w całej Wielkiej Brytanii - uważa Tanzer.
Raport został przedstawiony na konferencji ABTA "Brexit and the Future of the UK Travel", która odbyła się w Londynie. Goście wydarzenia usłyszeli o konsekwencjach Brexitu dla branży turystycznej, jak również o możliwych scenariuszach politycznych, które mogą jeszcze zostać zrealizowane. Kluczowe tematy poruszane w trakcie całego wydarzenia obejmowały m.in. siłę oraz odporność brytyjskich turystów, gotowość biznesową i potencjalny wpływ zakłóceń, które nastąpiłyby w przypadku wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez osiągnięcia porozumienia, pod koniec marca, a także znaczenie informowania klientów o faktach, w obliczu zaostrzonej retoryki medialnej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów
Szybciej z Wrocławia do Poznania
Szybciej z Warszawy do Krakowa?
Poznań pokazuje wzrosty obłożenia
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający lockdown
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską Margaritę
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
Tunezja: kwarantanna dla niezaszczepionych
Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek
Sąd zastanawiał się, czy przy imprezie turystycznej też należy się odszkodowanie za opóźnienie lotu
Harmony Polish Hotels świętuje
Sprawdź dlaczego warto sprawdzać poziom angielskiego!
Polacy powrócili do biur podróży
Touroperatorzy wyprzedali już dużą część wyjazdów na ferie