Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
Wzrasta wkład turystyki do brytyjskiej gospodarki
Turystyka ma coraz większy wpływ na gospodarkę Wielkiej Brytanii.
Najnowszy raport Stowarzyszenia Brytyjskich Biur Podróży ABTA "Driving Growth - The economic value of outbound travel" ujawnia, że łączny wkład brytyjskiej branży turystycznej do gospodarki Wielkiej Brytanii wynosi 37,1 mld GBP, co stanowi wzrost o 36% od 2014 roku.
Wzrost ten nastąpił w dość trudnym okresie dla światowej turystyki - słaby funt, widmo Brexitu, zagrożenie terroryzmem oraz ciągła niepewność polityczna i ekonomiczna. Według ABTA, świadczy to o odporności branży turystycznej.
Nasza branża jest również generuje wiele miejsc pracy - bezpośrednio zatrudniając 221 000 miejsc pracy i wspierając 526 000 miejsc pracy w całej gospodarce. To więcej miejsc pracy niż w brytyjskim przemyśle hutniczym, stalowym i elektrycznym, nie mówiąc już o rybołówstwie - przekonuje prezes ABTA, Mark Tanzer.
ABTA przedstawi te dowody parlamentarzystom i urzędnikom w nadchodzących miesiącach, aby pomóc im zrozumieć prawdziwą wartość branży turystycznej. Zwrócimy również uwagę, że dzięki odpowiedniej polityce i ramom podatkowym, podróże i turystyka mogą być katalizatorem dalszego wzrostu i tworzenia miejsc pracy w całej Wielkiej Brytanii - uważa Tanzer.
Raport został przedstawiony na konferencji ABTA "Brexit and the Future of the UK Travel", która odbyła się w Londynie. Goście wydarzenia usłyszeli o konsekwencjach Brexitu dla branży turystycznej, jak również o możliwych scenariuszach politycznych, które mogą jeszcze zostać zrealizowane. Kluczowe tematy poruszane w trakcie całego wydarzenia obejmowały m.in. siłę oraz odporność brytyjskich turystów, gotowość biznesową i potencjalny wpływ zakłóceń, które nastąpiłyby w przypadku wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez osiągnięcia porozumienia, pod koniec marca, a także znaczenie informowania klientów o faktach, w obliczu zaostrzonej retoryki medialnej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów
Szybciej z Wrocławia do Poznania
Szybciej z Warszawy do Krakowa?
Interferie dołączyły do strony rezerwacyjnej Polskiego Holdingu Hotelowego
Polacy powrócili do biur podróży
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
Tunezja: kwarantanna dla niezaszczepionych
Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek
Sąd zastanawiał się, czy przy imprezie turystycznej też należy się odszkodowanie za opóźnienie lotu
Gdzie chcieliby polecieć Polacy?
Poznań pokazuje wzrosty obłożenia
Oficjalnie: Grecja znosi kwarantannę dla zaszczepionych turystów z UE
POT wręczyła rekomendacje dla organizatorów kongresów i incentive
Sąd nakazał rozbiórkę warszawskiego hotelu
Harmony Polish Hotels świętuje
Sprawdź dlaczego warto sprawdzać poziom angielskiego!
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający lockdown
Itaka-Włochy-wiecznie i słonecznie-czerwiec 2010?
