Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Wzrasta wkład turystyki do brytyjskiej gospodarki
Turystyka ma coraz większy wpływ na gospodarkę Wielkiej Brytanii.
Najnowszy raport Stowarzyszenia Brytyjskich Biur Podróży ABTA "Driving Growth - The economic value of outbound travel" ujawnia, że łączny wkład brytyjskiej branży turystycznej do gospodarki Wielkiej Brytanii wynosi 37,1 mld GBP, co stanowi wzrost o 36% od 2014 roku.
Wzrost ten nastąpił w dość trudnym okresie dla światowej turystyki - słaby funt, widmo Brexitu, zagrożenie terroryzmem oraz ciągła niepewność polityczna i ekonomiczna. Według ABTA, świadczy to o odporności branży turystycznej.
Nasza branża jest również generuje wiele miejsc pracy - bezpośrednio zatrudniając 221 000 miejsc pracy i wspierając 526 000 miejsc pracy w całej gospodarce. To więcej miejsc pracy niż w brytyjskim przemyśle hutniczym, stalowym i elektrycznym, nie mówiąc już o rybołówstwie - przekonuje prezes ABTA, Mark Tanzer.
ABTA przedstawi te dowody parlamentarzystom i urzędnikom w nadchodzących miesiącach, aby pomóc im zrozumieć prawdziwą wartość branży turystycznej. Zwrócimy również uwagę, że dzięki odpowiedniej polityce i ramom podatkowym, podróże i turystyka mogą być katalizatorem dalszego wzrostu i tworzenia miejsc pracy w całej Wielkiej Brytanii - uważa Tanzer.
Raport został przedstawiony na konferencji ABTA "Brexit and the Future of the UK Travel", która odbyła się w Londynie. Goście wydarzenia usłyszeli o konsekwencjach Brexitu dla branży turystycznej, jak również o możliwych scenariuszach politycznych, które mogą jeszcze zostać zrealizowane. Kluczowe tematy poruszane w trakcie całego wydarzenia obejmowały m.in. siłę oraz odporność brytyjskich turystów, gotowość biznesową i potencjalny wpływ zakłóceń, które nastąpiłyby w przypadku wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez osiągnięcia porozumienia, pod koniec marca, a także znaczenie informowania klientów o faktach, w obliczu zaostrzonej retoryki medialnej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział badania rynku i analizy:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów
Szybciej z Wrocławia do Poznania
Szybciej z Warszawy do Krakowa?
Interferie dołączyły do strony rezerwacyjnej Polskiego Holdingu Hotelowego
Polacy powrócili do biur podróży
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
Tunezja: kwarantanna dla niezaszczepionych
Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek
Sąd zastanawiał się, czy przy imprezie turystycznej też należy się odszkodowanie za opóźnienie lotu
Gdzie chcieliby polecieć Polacy?
Poznań pokazuje wzrosty obłożenia
Oficjalnie: Grecja znosi kwarantannę dla zaszczepionych turystów z UE
POT wręczyła rekomendacje dla organizatorów kongresów i incentive
Sąd nakazał rozbiórkę warszawskiego hotelu
Harmony Polish Hotels świętuje
Sprawdź dlaczego warto sprawdzać poziom angielskiego!
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający lockdown
Itaka-Włochy-wiecznie i słonecznie-czerwiec 2010?
