Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po kryzysie
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji Turystyki
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co wybierają?
Korporacja medialna partnerem kampanii Restart Tourism
Po nawiązaniu w maju współpracy przy kampanii, w ramach której poproszono świat o cierpliwość, odpowiedzialność i "podróżowanie jutro", Światowa Organizacja Turystyczna i CNN International Commercial (CNNIC) ponownie połączyły siły, aby świętować uwolnienie siły transformacyjnej w miarę jak rozpoczyna się ponowny rozwój turystyki.
45-sekundowy spot będzie nadawany wyłącznie przez CNN International do stycznia 2021 r. i dotrze do milionów gospodarstw domowych. Ma on podkreślić zdolność turystyki do adaptacji i innowacji oraz generowania możliwości zrównoważonego rozwoju.
Ponowne uruchomienie turystyki przynosi nową nadzieję i nowe możliwości dla milionów ludzi na całym świecie. Jesteśmy dumni, że ponownie współpracujemy z CNN, aby wysłać tak pozytywne i inspirujące przesłanie. Turystyka ma moc zbliżania nas do siebie, dając nam niezapomniane doświadczenia, jednocześnie wspierając miejsca pracy, pomagając przedsiębiorstwom oraz chroniąc kulturę i nasze dziedzictwo naturalne - powiedział sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikaszwili.
W ramach wieloletniej współpracy z UNWTO, CNN jest dumny z tego, że może przekazać to przesłanie o ponownym uruchomieniu turystyki do ponad 300 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Chociaż w 2020 r. podróżowanie i turystyka ucierpiały z powodu pandemii, stoimy z naszymi partnerami, służąc im radą i wspierając ich wysiłki, ponieważ planują oni powitać podróżnych w 2021 r. z poczuciem nadziei, wzrostu i odbudowy sektora - powiedział Rani Raad, prezes CNN Worldwide Commercial.
Rozpoczęty spot #RestartTourism będzie regularnie nadawany do 10 stycznia 2021 r., przekazując to przesłanie ponad 310 milionom gospodarstw domowych w całej Azji, Azji Południowej i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Przesłanie to będzie również wzmacniane przez własne kanały medialne UNWTO.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
CNN wesprze turystykę
[2020-12-18 11:40 89.73.10.*]
Gówniany spot ze stockowych materiałów. Zajmuje się tym profesjonalnie więc wiem co mówię. Jak będziemy mieli nadal takie kampanie to dziękuje bardzo... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ruszyły prace nad unijnym certyfikatem szczepień
Airbnb zawiesił działalność w Rosji i na Białorusi
Accor sprzedaje udziały w Orbisie
Łódź gospodarzem wiosennego posiedzenia ECTAA
Biura podróży kuszą swoimi ofertami
Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w samolotach
Dobre prognozy dla polskiego rynku lotniczego
Czechy otworzą granice i łagodzą obostrzenia
Ryanair likwiduje 250 etatów pracowników biurowych
Czarnogóra zaczęła wymagać szczepień lub testów przy wjeździe
Grupa Sfinks z niższymi przychodami i zyskami
Neckermann ułatwi zmiany w rezerwacjach
FlixBus przywraca kolejne połączenia
