Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Ryanair nie poczuwa się do winy za pozostawienie pasażerów przez dobę na lotnisku w Liverpoolu!
Władze taniej linii Ryanair nie chcą przeprosić, ani też zwrócić kosztów pasażerom, którzy musieli spędzić dodatkowy dzień na lotnisku w Liverpoolu. Przedstawiciel przewoźnika radzi, aby podróżni, którzy mają jakieś zastrzeżenia złożyli skargę.
W niedzielę, 4 listopada o godzinie 06.15 z lotniska w Liverpoolu nie odleciał samolot do Bydgoszczy. Jego odlot z powodu złej pogody przełożono na następny dzień. Prawie stu bydgoszczan musiało pozostać na lotnisku w Liverpoolu. Zuzanna Nowakowska, bydgoszczanka, jedna z pasażerek feralnego lotu, która musiała spędzić noc na lotnisku wyznała - Do tego nie mamy zastrzeżeń. Zdarza się przecież. Skandaliczne było jednak co innego. Przewoźnik nie poczuł się do odpowiedzialności i nie zapewnił nam ani jedzenia, ani noclegu, a przecież ma taki obowiązek.
Urząd Lotnictwa Cywilnego potwierdził, że Ryanair miał obowiązek zaopiekować się pasażerami. Katarzyna Krasnodębska, rzecznik ULC podkreśliła - W takiej sytuacji miał obowiązek zająć się ludźmi. Powinien nie tylko zagwarantować im pożywienie, ale też nocleg i dowóz do i z hotelu. I nie ma tutaj znaczenia, że to tani przewoźnik. Prawo europejskie nie rozróżnia tanich i tradycyjnych linii lotniczych. Wszyscy podlegają tym samym zasadom.
Tomasz Kułakowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Europę Środkową w Ryanair przyznał, że jeżeli pasażerowie chcą odszkodowania to muszą się poskarżyć. Poinformował - Zostali powiadomieni o przysługujących im prawach i jeśli mają jakiekolwiek roszczenia, mogą zwrócić się do Customer Service w Ryanair. Jeśli ktoś czuje się skrzywdzony, niech się odwoła. Ustosunkujemy się w ciągu siedmiu dni.
Pasażerowie przyznają, że chcą się odwoływać. Nowakowska, która zebrała 93 podpisy osób zbulwersowanych postępowaniem przewoźnika wyznała - Będziemy walczyć. Nie zostawimy tak tej sprawy. Złożymy skargę, bo zachowanie Ryanaira jest oburzające.
Jeżeli przewoźnik po raz kolejny uzna, że wszystko było w porządku, wówczas zainterweniować może Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Utrudnienia dla przylatujących z Wielkiej Brytanii
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's
Śląsk: delegacja UEFA oceni gotowość do Euro 2012
Kampania wizerunkowa Mazowsza rozpoczęta
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Na Żuławach Wiślanych realizowany jest program Pętla Żuławska
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze
Uwaga na naciągaczy - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU
