Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Agent turystyczny - Travelplanet.pl wdrożył system Contact Center firmy Avaya.
Nowa centrala zastępuje dotychczas wykorzystywane rozwiązanie i łączy w jedną sieć teleinformatyczną główną siedzibę firmy oraz 15 Punktów Obsługi Klienta zlokalizowanych w 9 dużych miastach Polski.
Poza systemem Contact Center składającym się m.in. z inteligentnego modułu dystrybucji połączeń (ACD), systemu nagrywania rozmów, interfejsów CTI (umożliwiających zintegrowanie telefonu z komputerem) oraz systemu raportującego, elementem wdrożenia była także część biurowa. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu firma Travelplanet.pl będzie mogła efektywniej zarządzać agentami Contact Center i dynamicznie reagować na pojawiające się kolejki połączeń poprzez włączanie do obsługi klientów agentów z innych lokalizacji. Analiza nagrań rozmów telefonicznych pozwoli modyfikować i rozszerzać ofertę biura zgodnie z potrzebami klientów.
Rozwiązanie jest gotowe na wdrożenie kampanii sms-owych, głosowych i mailowych oraz obsługę innych kanałów kontaktów takich jak np. chat z klientem przez stronę www. Firma Travelplanet.pl zdecydowała się również na zakup i instalację aplikacji typu IP softphone. Obecnie duża część pracowników biurowych firmy nie korzysta już z tradycyjnych aparatów telefonicznych, lecz wykorzystuje w zamian aplikację telefoniczne zainstalowane na ich komputerach. Dla internetowego agenta turystycznego korzystanie z telefonii IP oznacza znaczne oszczędności w budżecie.
Avaya przeprowadziła także szkolenia dla agentów oraz administratorów, będzie także odpowiadać za utrzymanie systemu przez najbliższe 5 lat.
- Rozwiązanie firmy Avaya pozwoliło nam połączyć w jeden system Contact Center wszystkie 15 POKów Travelplanet.pl rozproszonych po całej Polsce. Obecnie ponad 60 agentów ma możliwość odbierania połączeń. Daje nam to gwarancję, że żadne połączenie od naszych klientów nie zostanie utracone - powiedział Konrad Jęcek, Dyrektor ds. Technologii Travelplanet.pl.
- W Travelplanet.pl został wdrożony wysokiej klasy system telefoniczny sprawdzający się zarówno w małych firmach jak i w dużych przedsiębiorstwach. Jest on bardzo elastyczny, można go rozbudować np. o moduły Unified Communications lub integrować z innymi aplikacjami takimi jak CRM. Wdrożenie trwało zaledwie 3 tygodnie, co jest bardzo krótkim czasem biorąc pod uwagę skalę projektu. Duże uznanie należy się zespołowi Travelplanet.pl za przygotowanie firmy na takie przedsięwzięcie - powiedział Jakub Soprych, Key Account Manager w firmie Avaya.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze
Wakacje w kosmosie podrażały o 100%
wypoczynek dla grupy osób w górach
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's
Śląsk: delegacja UEFA oceni gotowość do Euro 2012
Kampania wizerunkowa Mazowsza rozpoczęta
Czy Czesi chcieliby na weekend do Polski?
