Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Poważne skargi na Tunezję z Selectours!
Gazeta Wyborcza opisała problemy turystów, którzy wybrali się na wakacje do Tunezji z biurem podróży Selectours.
Turyści Ci wybrali się do rzekomo trzygwiazdkowego hotelu Aqua Nour. Niestety - obiekt zdaniem turystów nie spełniał nawet podstawowych zasad higieny, a do trzech gwiazdek brakowało mu wiele.
Opinie turystów, którzy wybrali się na opisywaną imprezę są zgodne. Twierdzą oni że w hotelu brakowało ręczników, mydła, często nie było wody i prądu. - Z toalet śmierdziało, a winda ciągle nie działała - mówi jeden z turystów i dodaje: - Jedzenie było jak dla świń. Codziennie to samo. Brakowało łyżeczek, kubków.
Wiadomo również, ż eoferta nie była zgodna z ofertą katalogową - np. w katalogu była mowa o pokojach z balkonami, tymczasem tylko nieliczne z nich miało balkony.
Dodatkowo turyści twierdzą, że w basenie pływało pełno śmieci. - Kąpali się tam w ciuchach wszyscy przechodnie z ulicy - wspomina jedna z turystek. - A plaża była daleko i do tego brudna.
Ale to nie koniec skarg turystów. Zgłosili oni również, iż koszmarna była obsługa hotelu. - Chamstwo nie do przyjęcia - mówi jeden z turystów - Poprosiłem raz o wymienię brudnego ręcznika. Pokojówka dała mi nowy, a mój powąchała i dała innej rodzinie. Tak często się działo. Inna turystka opowiada, jak sprzątaczka brudną szmatą umyła podłogę, na to rzuciła poduszki, a turyści mieli na tym spać.
Turyści skarżyli się również na kradzieże i na rezydenta (Ewę W.), który na nie nie reagował.
- Wcale nam nie pomagała.- twierdza turyści. - Nawet nie chciała podpisać reklamacji, choć to jej obowiązek - mówi jeden z turystów.
Turyści sprawdzili obiekt w Tunezyjskiej Izbie Turystycznej, interweniowali także w ambasadzie polskiej w Tunezji. Ich zdaniem w wykazie nie ma hotelu "Aqua Nour". Nawet miejscowi taksówkarze o nim nie słyszeli. On na pewno nie ma trzech gwiazdek! - powiedziała jedna z turystek.
Poszkodowani turyści już wrócili z Tunezji. Zapowiedzieli, iż w poniedziałek spotykają się z prawnikiem z Federacji Konsumentów. Będą walczyć nie tylko o zwrot pieniędzy, ale również o rekompensatę, gdyż niektórzy z turystów zbierali na wakacje w Tunezji przez cały rok.
Niektóre agencje, które sprzedawały oferty wypoczynku w tym hotelu (m.in. Biuro Twister z Wrocławia) już wycofały obiekt ze swojej oferty.
Polscy turyści nie byli jedynymi mieszkającymi w Aqua Nour. W obiekcie mieszkali również turyści z Rosji, którzy również podjęli stosowne kroki, w stosunku do organizatora imprezy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
W Gdyni powstanie centrum hotelowo - rekreacyjne
Lokalna Organizacja Turystyczna Trzech Rzek ma już swoje www
Jak zdobyć fundusze z UE na turystykę?
Heathrow hotelem dla bezdomnych?
Centralwings będzie latać ze Szczecina do Dublina!
Czy ktoś wyjeżdżał z Bertur?może Turcja?
Zakopane: rośnie zapotrzebowanie na hotele pięciogwiazdkowe
eSKY.pl: kupisz wycieczkę - dostaniesz karnet na siłownię
Klienci warszawskiej agencji na lodzie
Piąty stopień zagrożenia lawinowego w austriackich Alpach
Podziemia krakowskiego Rynku dostępne
Kenia bezpieczna dla turystów?