TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Fast foody ostrzą plastikowe noże i widelce

Fast foody rozpoczynają walkę o polskiego klienta i przy okazji 17 mld zł. Na polskim rynku pojawi się trzeci ze światowych marek barów szybkiej obsługi - Burger King. Pierwsza taka restauracja ma być otwarta już w połowie tego roku w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, kolejne mają powstać do końca 2007.


Burger King już po raz drugi chce zmierzyć się z Mc Donald’s . Za pierwszym razem mimo usilnych starań, nic z tego nie wyszło, w 2001 roku jego lokale zostały przejęte przez firmę AmRest. Jak twierdzą analitycy problem tkwi w konflikcie między polskimi menedżerami sieci Burger King a jej zagranicznymi właścicielami. Brak firmie dobrego marketingu.

Kto ma być klientem Burger Kinga? Firma AmRest chce zabiegać o ludzi młodych i odważnych , nie bojących się przyznać do swoich upodobań kulinarnych. Wszystko zależy od dobrego pomysłu. Walka z cenami Mc Donald’s nie ma żadnego sensu, natomiast, jak tłumaczy Bartłomiej Serafiński z firmy doradztwa marketingowego Addend Value, wyższe ceny sprawią, że mimo zdrowszego menu, ograniczą rozwój sieci do dużych miast, w wyniku czego Burger King nie będzie w stanie osiągnąć takiej skali co konkurenci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Fast foody walka o klienta Burger King warszawskie centrum handlowe Złote Tarasy firma AmRest Bartłomiej Serafiński firma doradztwa marketingowego Addend Value wyższe ceny zdrowsze menu rozwój sieci zlote w polsce


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję