Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Promocja to podstawa
Władze Cieszyna ruszyły z kampanią reklamową dotyczącą historii, zabytków i przyrody miasta. Zaprojektowano trzy rodzaje billbordów, billbordów trzech różnych kolorach, które pokazują w Cieszynie to, co najpiękniejsze.
Bilbordy w kolorze żółtym opowiadają o historii miasta i pokazują jego najcenniejsze zabytki, m.in. XI-wieczną rotundę romańską, XIV-wieczną wieżę piastowską oraz pochodzącą z tego samego okresu unikatową rzeźbę Madonny z Dzieciątkiem. Oferta kulturalna pokazana jest na billbordach w kolorze niebieskim, natomiast różowe tablice informują nas o cieszyńskiej przyrodzie.
Na wszystkich tablicach widnieje hasło promocyjne "Ciesz się Cieszynem" oraz adres strony WWW i telefon Miejskiego Centrum Informacji.
Taką akcją promocyjną, władze miasta chcą przyciągnąć uwagę przyjeżdżających na walory turystyczne, którymi miasto dysponuje. Chcą oni także zmienić stereotyp, który mówi, że Cieszyn to miasto tylko i wyłącznie targowe i że ludzie przyjeżdżają tu głównie na zakupy.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Turnieje tenisowe atrakcyjne turystycznie?
Wizz Air: 3 razy w tygodniu z Katowic do Brukseli
Wisła za półdarmo - odwołano akcję
Tour Salon 2008 - trwa konkurs na hasło promujące targi
Polscy przewoźnicy mogą już bez przeszkód latać na Ukrainę
Star Alliance: projekt trasy podróży za pomocą przelicznika mil
Azja: transakcje na 10.8 mld dolarów na rynku hotelarskim
Ruszyła "kolejowa" kampania reklamowa KFC
Nie będzie pociągów do Płocka, będzie natomiast nowy dworzec PKP?
Lotnisko w Vancouver: Polak nie był agresywny!
O komunikację Hiltona z rynkiem zadba Agencja PR Partner of Promotion
Rosyjska Cerkiew buduje sieć ekskluzywnych hoteli
Centrum Kongresowe w Krakowie może liczyć na unijne dofinansowanie?