TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja to podstawa

Władze Cieszyna ruszyły z kampanią reklamową dotyczącą historii, zabytków i przyrody miasta. Zaprojektowano trzy rodzaje billbordów, billbordów trzech różnych kolorach, które pokazują w Cieszynie to, co najpiękniejsze.


Bilbordy w kolorze żółtym opowiadają o historii miasta i pokazują jego najcenniejsze zabytki, m.in. XI-wieczną rotundę romańską, XIV-wieczną wieżę piastowską oraz pochodzącą z tego samego okresu unikatową rzeźbę Madonny z Dzieciątkiem. Oferta kulturalna pokazana jest na billbordach w kolorze niebieskim, natomiast różowe tablice informują nas o cieszyńskiej przyrodzie.

Na wszystkich tablicach widnieje hasło promocyjne "Ciesz się Cieszynem" oraz adres strony WWW i telefon Miejskiego Centrum Informacji.

Taką akcją promocyjną, władze miasta chcą przyciągnąć uwagę przyjeżdżających na walory turystyczne, którymi miasto dysponuje. Chcą oni także zmienić stereotyp, który mówi, że Cieszyn to miasto tylko i wyłącznie targowe i że ludzie przyjeżdżają tu głównie na zakupy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa promocja akcja promocyjna promowanie Cieszyna billbordy o Cieszynie Cieszyn atrakcje turystyczne walory zabytki ciesz się Cieszynem rotunda romańska wieża piastowska rzeźba Madonny z Dzieciątkiem Madonna do miasta bilbordy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję