Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki
Trwający od maja do końca października Konkurs Jakości Usług w hotelach Polish Prestige Hotels dobiegł końca.
Konkurs, organizowany przez Fundację PPH co dwa lata, ma na celu dokonanie anonimowej oceny poziomu usług wszystkich hoteli PPH z punktu widzenia gościa hotelowego. Zgodnie z regulaminem Konkursu oceniana jest jakość świadczeń w kategorii usług podstawowych i dodatkowych, a jego wyniki są podstawą aktualizacji rankingu hoteli Polish Prestige Hotels.
Podczas obrad Rady Hoteli PPH, które w dniach 6-7 listopada br. odbyły się w hotelu Klimek w Muszynie, przedstawiciele firmy AT Comunications A. Tulejko, która przeprowadziła Konkurs, dokonali prezentacji przebiegu konkursu i ogłosili jego wyniki.
"Perła Hoteli" jako statuetka przechodnia dla najlepszego hotelu PPH dostała się w ręce dyrektora Jacka Suchenka zarządzającego hotelem "Warszawianka Centrum Kongresowe - Hotel Wellness & SPA" w Jachrance k/Warszawy, a kolejne miejsca w Konkursie zajęły hotele: Villa Park - Klinika Zdrowia i Urody w Ciechocinku i ex aequo - Akwawit w Lesznie, Branicki w Białymstoku oraz hotel Europa w Lublinie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Perła Hoteli dla Warszawianki
[2009-11-19 20:55 87.206.214.*]
A to dobre !!! Główną nagrodę otrzymuje Hotel który od blisko 2 lat nie uregulował należności za pobrany towar (podkład pod obrusy), aczkolwiek nie astronomicznej wartości (945,50 zł) ale jednak !!! Nie reaguje także na kolejne wezwania do zapła-
ty; coś nie tak z tym prestiżem.
wb odpowiedz »Perła Hoteli dla Warszawianki
[2009-12-04 16:07 90.156.127.*]
Coż, goście nie muszą wiedzieć, że hotel nie zapłacił, natomiast z pewnością wiedzą czy jest w nim dobrze czy nie. Konkurs dotyczył jakości obsługi a nie najlepszych płatników czy kontrahentów.
Po za tym najlepiej wystawić wezwanie do zapłaty, a jak nie pomoże oddać sprawę do windykacji. Komentarz pod artykułem nie będzie raczej skuteczniejszy... odpowiedz »Perła Hoteli dla Warszawianki
[2009-12-04 20:31 87.206.214.*]
Wzbudzić może podziw wyznawanych wysokich standardów etycznych dysku-
tanta którego nie interesuje uczciwość handlowa Nagrodzonego Perłą HOTELU
a jedynie ilozuryczna i z natury subiektywna ocena jakości obsługi gości; jednym słowem nie razi go taki kontrast i uważa że jest OK; komentarz ma jednak także na celu nierozmywanie faktu nieuczciwości. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Po co hotelarzom czarna lista?
Okęcie: nie będzie wstrzymania lotów do USA
SkyExpress konkurencją dla Eurolotu?
Co dalej z PKP Przewozami Regionalnymi?
Turyści porwani przez lawinę w Tatrach nie odnieśli obrażeń
Direct Fly zawiesił zagraniczne połączenia!
Targi turystyczne w Hali Stulecia we Wrocławiu
WTTC: wpływy z turystyki w 2008 wyniosą 8 bilionów dolarów
Konkurs na najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Luksusowe dworce kolejowe w Polsce. Czy to możliwe?
Trudne warunki w Beskidach. Weekend pogodny i mroźny
Lokale gastronomiczne wprowadzają zakaz palenia
Walentynkowa promocja Wizz Air
W wypadkach autokarowych, w ciągu kilku lat, zginęło kilkudziesięciu turystów
Na Podhalu panują bardzo dobre warunki narciarskie
Touroperator nie może z góry ustalać wysokości potrąceń w przypadku rezygnacji z imprezy!
Nowy dyrektor Lufthansy w Polsce
dGuide.pl - nowe podejście do informacji turystycznej