Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Kraków będzie promować wyjątkowe miejsca w... wyjątkowy sposób
"Local heroes" to projekt, promujący najbardziej wyjątkowe obiekty i podmioty w danym mieście. W Krakowie rozpoczyna się reklama miejsc, które od dawna na to zasługiwały, ale nie było ich na to stać.
W Amsterdamie łatwo można znaleźć karteczki przybite do drewnianych tablic, które informują, gdzie można kupić dobrą szynkę, a gdzie znaleźć najlepszy tytoń do fajek. W ten sposób można również znaleźć adres superszewca, dobrego zegarmistrza oraz fajnego sklepu z meblami.
Tablice rozmieszczone są w różnych punktach miasta w ramach projektu "Local heroes". Służą one w praktyczny sposób zarówno mieszkańcom miasta, jak i turystom.
Tamara Romaniuk, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych postanowiła pomysł przenieść do Krakowa. W poniedziałek, 5 lutego 40 tablic podobnych do tych w Amsterdamie pojawi się w krakowskich hostelach. Tamara Romaniuk wybrała hostele, ponieważ w pierwszej kolejności chce trafić do turystów.
Na kolorowych tablicach swoje reklamy umieszczać będą: ciekawe kluby, bary, sklepiki, firmy oferujące wycieczki rowerowe, małe kina, restauracje, kawiarnie. Tamara podkreśla - To oferta dla firm i instytucji, które się wyróżniają, a nie zawsze mają budżet na to, by się promować. To również odpowiedź na globalny rynek, gdzie lokalne i oryginalne produkty giną w masowej papce.
Do projektu "Local heroes" można przystąpić wyłącznie, gdy ma się coś oryginalnego i wyjątkowo ciekawego do zaoferowania. Firmy ze średnią opinią w mieście nie mają żadnych szans na pojawienie się na tablicy.
Koszt pojawienia się na dziesięciu tysiącach ulotek wynosi 650 zł netto. Informacja z adresem kawiarni lub firmy zostaje wydrukowana w języku angielskim. Tamara Romaniuk opisuje - Z przodu tylko sama wiadomość o usłudze, z tyłu mapka, jak dojść do danego miejsca.
Dodatkowo turysta, który pojawi się z karteczką w reklamowanym miejscu, otrzyma 10% zniżki na świadczone tam usługi.
Tamara liczy, że zainicjowana przez nią akcja rozrośnie się tak jak w Amsterdamie i stanie się również pomocna mieszkańcom miasta. Zaznacza - Jestem pewna, że to się uda. W mieście jest wiele małych branżowych firm, które nie mają pieniędzy na wielkie reklamy. Jeśli tylko są dobre, trafią na naszą tablicę.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Europejska Trasa Rowerowa od Chałupek do Jastrzębia Zdroju
Inspektorzy skontrolowali beskidzkie restauracje
Chińczycy chcą inwestować w Toruniu!
Grupa Amrest: zyski w I kwartale 2010
Walentynkowa oferta Sixt - lepsze auto w tej samej cenie
LOT poszerza ofertę na sezon letni. Wprowadza loty do Dniepropietrowska i Belgradu
Trwa remont hotelu nad jeziorem Żbik w podolsztyńskich Redykajnach
Tragedia atrakcją turystyczną?
Nowy dyrektor turystyki w Signal Iduna S.A.
Co czeka nas wiosną w Portugalii?
Szczecin uruchamia specjalne tramwaje dla turystów
Katowice poszukują inwestora na przebudowę dworca PKP!