TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kraków będzie promować wyjątkowe miejsca w... wyjątkowy sposób

"Local heroes" to projekt, promujący najbardziej wyjątkowe obiekty i podmioty w danym mieście. W Krakowie rozpoczyna się reklama miejsc, które od dawna na to zasługiwały, ale nie było ich na to stać.


W Amsterdamie łatwo można znaleźć karteczki przybite do drewnianych tablic, które informują, gdzie można kupić dobrą szynkę, a gdzie znaleźć najlepszy tytoń do fajek. W ten sposób można również znaleźć adres superszewca, dobrego zegarmistrza oraz fajnego sklepu z meblami.

Tablice rozmieszczone są w różnych punktach miasta w ramach projektu "Local heroes". Służą one w praktyczny sposób zarówno mieszkańcom miasta, jak i turystom.

Tamara Romaniuk, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych postanowiła pomysł przenieść do Krakowa. W poniedziałek, 5 lutego 40 tablic podobnych do tych w Amsterdamie pojawi się w krakowskich hostelach. Tamara Romaniuk wybrała hostele, ponieważ w pierwszej kolejności chce trafić do turystów.

Na kolorowych tablicach swoje reklamy umieszczać będą: ciekawe kluby, bary, sklepiki, firmy oferujące wycieczki rowerowe, małe kina, restauracje, kawiarnie. Tamara podkreśla - To oferta dla firm i instytucji, które się wyróżniają, a nie zawsze mają budżet na to, by się promować. To również odpowiedź na globalny rynek, gdzie lokalne i oryginalne produkty giną w masowej papce.

Do projektu "Local heroes" można przystąpić wyłącznie, gdy ma się coś oryginalnego i wyjątkowo ciekawego do zaoferowania. Firmy ze średnią opinią w mieście nie mają żadnych szans na pojawienie się na tablicy.

Koszt pojawienia się na dziesięciu tysiącach ulotek wynosi 650 zł netto. Informacja z adresem kawiarni lub firmy zostaje wydrukowana w języku angielskim. Tamara Romaniuk opisuje - Z przodu tylko sama wiadomość o usłudze, z tyłu mapka, jak dojść do danego miejsca.

Dodatkowo turysta, który pojawi się z karteczką w reklamowanym miejscu, otrzyma 10% zniżki na świadczone tam usługi.

Tamara liczy, że zainicjowana przez nią akcja rozrośnie się tak jak w Amsterdamie i stanie się również pomocna mieszkańcom miasta. Zaznacza - Jestem pewna, że to się uda. W mieście jest wiele małych branżowych firm, które nie mają pieniędzy na wielkie reklamy. Jeśli tylko są dobre, trafią na naszą tablicę.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Local heroes promocja wyjątkowe miejsca reklama Kraków w Krakowie karteczki ulotki Amsterdam w Amsterdamie tablice Tamara Romaniuk hostele projekt wyjatkowe jak do krakow gdzie miejsce na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję