TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Anheuser-Bush i jego nowy produkt

Anheuser-Busch - czołowy koncern piwowarski na świecie wprowadza na polski rynek piwo Bud. Importerem marki jest Grupa Żywiec. Dystrybucją zajęła się firma Żywiec Trade Holding. Bud dostępny jest już w ekskluzywnych dyskotekach, klubach, pubach oraz punktach sprzedaży detalicznej w największych polskich miastach.


Piwo Bud, najlepiej sprzedające się piwo na świecie, jest warzone i rozlewane w browarze Anheuser-Busch w Wielkiej Brytanii. Jego importerem jest Grupa Żywiec, lider polskiego rynku piwowarskiego. Dystrybucja marki powierzona została firmie Żywiec Trade Holding, największej sieci dystrybucji w kraju. Przedstawiciele Anheuser-Busch wierzą, że polski rynek jest rynkiem perspektywicznym o dużym potencjale rozwoju.

"Polska to ważny rynek zagraniczny, który daje koncernowi Anheuser-Busch fantastyczną możliwość rozwoju sprzedaży marki Bud. Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popyt na międzynarodowe piwa premium typu lager i jesteśmy przekonani, że polskim konsumentom przypadnie do gustu czysty, rześki i orzeźwiający smak piwa Bud" - powiedział Andrew J. Day, wiceprezes i dyrektor generalny Anheuser-Busch Europe Ltd.

Bud to amerykańskie piwo typu lager warzone wyłącznie z najwyższej jakości całkowicie naturalnych składników oraz metodami o długoletniej tradycji, przekazywanymi sobie nawzajem przez pięć pokoleń rodziny Busch. Piwo Bud jest warzone od 1876 r. przy pomocy unikalnego procesu starzenia z użyciem drewna bukowego, dzięki czemu jest w naturalny sposób filtrowane
i nasycane dwutlenkiem węgla.

Bud został wprowadzony na rynek jako międzynarodowe piwo premium typu lager. Wsparcie marketingowe obejmuje reklamę telewizyjną, promocje w punktach sprzedaży detalicznej
i gastronomii. Koncern Anheuser-Busch wykorzysta liczne przykłady międzynarodowego sponsoringu piwa Bud w celu dotarcia do konsumentów piwa w Polsce, włącznie z "oficjalnym sponsoringiem piwnym" Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2006 w Niemczech.

"Marka Bud jest jedną z najpopularniejszych marek piwa na świecie. Myślę, że dobrze się stało, że będzie dostępna także dla polskich konsumentów" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec.

Piwo Bud jest dostępne w Polsce w jednorazowych butelkach typu longneck o pojemności 0,33 l oraz puszkach o pojemności 0,47 l, po cenie zbliżonej do ceny innych piw międzynarodowych premium typu lager.

Koncern Anheuser-Busch posiada siedzibę w St. Louis, w stanie Missouri w USA. Marka Bud jest warzona lokalnie w dziesięciu krajach i sprzedawana na całym świecie. Anheuser-Busch
to jeden z największych koncernów piwowarskich świata i posiada udział w rynku wynoszący 11%, włącznie z proporcjonalnym udziałem firmy w sprzedaży marek partnerów międzynarodowych. W 2003 r. koncern Anheuser-Busch zanotował sprzedaż piwa na całym świecie w ilości 130,3 mln hl, co oznacza wzrost o 1,1% w przeciągu roku. Proporcjonalny wolumen sprzedaży marek partnerów koncernu wyniósł 22 mln hl, zatem w 2003 r. łączny wolumen sprzedaży koncernu Anheuser-Busch osiągnął 152,3 mln hl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
piwo amerykańskie Anheuser-Busch Bud Grupa Żywiec Żywiec Trade Holding promocje mistrzostw świata 2006 w piłce nożnej rynek piwa na świecie anheuser premium dystrybucja Wielkiej browar w Wielkiej Brytanii langer busch polsce zywiec bush rynku




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję