Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Anheuser-Bush i jego nowy produkt
Anheuser-Busch - czołowy koncern piwowarski na świecie wprowadza na polski rynek piwo Bud. Importerem marki jest Grupa Żywiec. Dystrybucją zajęła się firma Żywiec Trade Holding. Bud dostępny jest już w ekskluzywnych dyskotekach, klubach, pubach oraz punktach sprzedaży detalicznej w największych polskich miastach.
Piwo Bud, najlepiej sprzedające się piwo na świecie, jest warzone i rozlewane w browarze Anheuser-Busch w Wielkiej Brytanii. Jego importerem jest Grupa Żywiec, lider polskiego rynku piwowarskiego. Dystrybucja marki powierzona została firmie Żywiec Trade Holding, największej sieci dystrybucji w kraju. Przedstawiciele Anheuser-Busch wierzą, że polski rynek jest rynkiem perspektywicznym o dużym potencjale rozwoju.
"Polska to ważny rynek zagraniczny, który daje koncernowi Anheuser-Busch fantastyczną możliwość rozwoju sprzedaży marki Bud. Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popyt na międzynarodowe piwa premium typu lager i jesteśmy przekonani, że polskim konsumentom przypadnie do gustu czysty, rześki i orzeźwiający smak piwa Bud" - powiedział Andrew J. Day, wiceprezes i dyrektor generalny Anheuser-Busch Europe Ltd.
Bud to amerykańskie piwo typu lager warzone wyłącznie z najwyższej jakości całkowicie naturalnych składników oraz metodami o długoletniej tradycji, przekazywanymi sobie nawzajem przez pięć pokoleń rodziny Busch. Piwo Bud jest warzone od 1876 r. przy pomocy unikalnego procesu starzenia z użyciem drewna bukowego, dzięki czemu jest w naturalny sposób filtrowane
i nasycane dwutlenkiem węgla.
Bud został wprowadzony na rynek jako międzynarodowe piwo premium typu lager. Wsparcie marketingowe obejmuje reklamę telewizyjną, promocje w punktach sprzedaży detalicznej
i gastronomii. Koncern Anheuser-Busch wykorzysta liczne przykłady międzynarodowego sponsoringu piwa Bud w celu dotarcia do konsumentów piwa w Polsce, włącznie z "oficjalnym sponsoringiem piwnym" Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2006 w Niemczech.
"Marka Bud jest jedną z najpopularniejszych marek piwa na świecie. Myślę, że dobrze się stało, że będzie dostępna także dla polskich konsumentów" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec.
Piwo Bud jest dostępne w Polsce w jednorazowych butelkach typu longneck o pojemności 0,33 l oraz puszkach o pojemności 0,47 l, po cenie zbliżonej do ceny innych piw międzynarodowych premium typu lager.
Koncern Anheuser-Busch posiada siedzibę w St. Louis, w stanie Missouri w USA. Marka Bud jest warzona lokalnie w dziesięciu krajach i sprzedawana na całym świecie. Anheuser-Busch
to jeden z największych koncernów piwowarskich świata i posiada udział w rynku wynoszący 11%, włącznie z proporcjonalnym udziałem firmy w sprzedaży marek partnerów międzynarodowych. W 2003 r. koncern Anheuser-Busch zanotował sprzedaż piwa na całym świecie w ilości 130,3 mln hl, co oznacza wzrost o 1,1% w przeciągu roku. Proporcjonalny wolumen sprzedaży marek partnerów koncernu wyniósł 22 mln hl, zatem w 2003 r. łączny wolumen sprzedaży koncernu Anheuser-Busch osiągnął 152,3 mln hl.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Bydgoszcz - Autobus lotniskowy ma wozić pasażerów 50 metrów
Hispaniola promuje się w urzędach pocztowych
Katowice: Hotel i restauracja Silesia już nie przyjmą gości
Uwaga na salmonellę na polskich kąpieliskach!
Powstał kolejny serwis z ofertami obiektów noclegowych - Bedeo.pl
Strachowice: prezentacja oferty na objazdowej wystawie
Turystyka przyjazdowa przyniosła większe przychody -blisko 10,6 mld dol.
Rekord odpraw na gdańskim lotnisku - 1 mln 250 tys. pasażerów
Problemy polskich turystów na Ukrainie
Czy powstanie centralne lotnisko Polski?
Monachium: całkowity zakaz palenia
Najbardziej zaufanym krajem na wyjazd wakacyjny jest Szwajcaria
LOT wprowadziły kolejną obniżkę opłat paliwowych
Odwołano prezesa spółki Wars SA
Starówka w Sandomierzu będzie odnowiona
Mniej turystów odwiedza Wenecję, bo w kanałach brakuje wody
Sandomierz reklamuje się na miejskich autobusach w Warszawie, Katowicach i Krakowie