Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Turystyka na terenie Polski Wschodniej
Proces inwestycyjny zaczyna się nie tylko od realizacji danej inwestycji na określonym terenie, ale od tworzenia i promocji terenów inwestycyjnych.
Ważne jest budzenie w świadomości biznesmenów możliwości podejmowania inwestycji w rejonie Polski Wschodniej, w makroregionie o potencjale i zasobach ludzkich. Polska Wschodnia to nie tylko tzw. "koniec świata". Połączenie turystyki biznesowej z aktywnym wypoczynkiem na łonie natury to szansa na rozwój regionu, ale także na rozwój gospodarczy małych miast, takich jak choćby Bartoszyce czy Krasnystaw. Województwa Polski Wschodniej spełniają warunki do rozwoju infrastruktury turystyki ekologicznej, by w jak najmniejszym stopniu ingerować w środowisko przyrodnicze, niezależnie od celu podróży. W wielu atrakcyjnych miejscowościach o tradycjach stale rozwija się baza noclegowo-gastronomiczna. Dzięki temu turyści z kraju i zagranicy mają szansę na dłuższy pobyt, poznanie wielu lokalnych obrzędów, uczestnictwo w jarmarkach i festynach. Swojska kuchnia, specyficzny klimat oraz serdeczność mieszkańców wschodnich województw zdobywa coraz większą rzesze zwolenników. Dzięki funduszom unijnym Polska Wschodnia wzmocni swoją tożsamość regionalną, co nastąpi dzięki szerszemu audytorium, odbiorcom produktów, towarów i usług.
Budowanie marki regionu Polski Wschodniej to kreowanie w świadomości inwestorów krajowych i zagranicznych, że Eastern Poland to właściwe miejsce i odpowiedni kapitał ludzki dla rozwoju interesów oraz współpracy gospodarczej.
Promocji Polski Wschodniej podejmie się wspólnie z władzami województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), realizując tym samym Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej wpisany w Program Rozwoju Polski Wschodniej, którego środki pochodzą ze źródeł unijnych. Obecnie poddany analizie został potencjał gospodarczy makroregionu oraz opracowano strategie komunikacji marketingowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Duży wzrost ilości wyjazdów
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Lotnisko w Pyrzowicach ułatwia latanie niepełnosprawnym
Dokąd polecimy na Boże Narodzenie?
Wielka Brytania ma najwięcej popularnych darmowych atrakcji turystycznych
80% Rosjan nie stać na zagraniczne wyjazdy
Inne plany toruńskiego hotelarza. Hotel Solaris na sprzedaż
Coraz więcej szkół kształci specjalistów w dziedzinie turystyki?
Wrocław: trwają przygotowania do Euro 2012
Linie British Airways zawieszają czasowo loty do Pakistanu
Okęcie broniąc się przed konkurencją wybuduje nowy terminal dla tanich linii
Szkolenia Polskiego Zrzeszenia Hoteli
Szósta Gazela Biznesu dla Sindbada
Krakowski Wawel został wzbogacony w nową iluminację świetlną
Kielce ogłosiły konkurs na koncepcję architektoniczną lotniska w Obicach
Światowe sławy z dziedziny turystyki w Polsce!
Anglicy postawią w Dalmacji kompleks hotelowy za 210 mln euro
Kolejna tania linia wystartuje
proszę o opinie na temet biura ScanHoliday
