Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonalds
Sieć restauracji fast-food McDonalds właśnie wytarowała z nową akcją reklamową. Kampania wizerunkowa ruszyła w telewizji oraz w 51 kinach w 28 miastach.
Kampania ma trwać 6 tygodni. Podczas 15 i 30-sekundowych spotów ukazane zostaną zalety tych restauracji - smak, wygoda i atmosfera. Spoty będą przedstawiać żartobliwe scenki rozgrywające się w lokalach. Przekaz ma charakter emocjonalny, aby budować bliskie relacje z odbiorcami.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Gdzie ceny hoteli są aktualnie (nie)korzystne?
Mundialowy Zestaw Ratunkowy w Sofitel Warsaw Victoria
TravelOne.pl pozwala turystom na obejrzenie okolic hotelu poprzez Google Maps
Lwów stawia tamę polskim przewodnikom?
British Airways - w ostatnim półroczu spadek zysku o 91%
Opinie o wyjazdach do Kanady z biura Kangiel
Geograficzny błąd biura podróży - polecieli do innego Sydney
Ranking CBI: Polska jest atrakcyjna turystycznie
Rekordowa popularność flisackich spływów
Inwestycje hotelarskie w Polsce na wysokim poziomie, ale nastąpi redukcja?
Kwiatki zza turystycznego biurka, czyli praca z klientem nigdy nie jest nudna!
Polacy wydali 20 miliardów zł w restauracjach?
Zakopane: 22 tys. legalnych miejsc noclegowych i 28 tys. nielegalnych?
Kontrole przewoźników - busy przeładowane i niesprawne
JAT Airways: konkurs na partnera strategicznego
UE: uchylenie zakazu podróżowania władz Uzbekistanu
Starwood chce wypełnić brak hoteli czterogwiazdkowych w Polsce
Prośba o wypełnienie ankiety dla klientów TUI!