TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






easygo.pl pokazuje jak turystyka internetowa wygląda naprawdę!

Internetowe biuro turystyczne easygo.pl postawiło nowatorski krok w stronę mediów i uruchomiło internetowe centrum prasowe. Największą ciekawostką centrum jest moduł Statystyki, który umożliwia generowanie aktualnych raportów sprzedażowych z dowolnie określonymi kryteriami.


Obecność easygo.pl na krajowym rynku e-turystyki jest coraz bardziej dostrzegalna. W ciągu ostatnich 2 miesięcy portal zmienił szatę graficzną i zaproponował swoim klientom interesującą, specjalnie przygotowaną na te okazję ofertę walentynkową. Teraz easygo.pl robi krok w stronę dziennikarzy i partnerów biznesowych spółki - umożliwiając im dostęp do wielu informacji o firmie i aktualnych danych sprzedażowych.

Podserwis Centrum Prasowe easygo.pl zawiera pakiet najważniejszych informacji o firmie, jej działalności i sukcesach osiąganych w kolejnych miesiącach, oraz zestawienie publikacji prasowych na temat portalu. Dodatkiem jest biblioteka plików niezbędnych w pracy redakcyjnej i wydawniczej. Najciekawszym udostępnionym narzędziem są statystyki. - Takiego rozwiązania nie zaproponował przed nami jeszcze nikt w naszej branży - powiedział Andrzej Glapiak, PR Manager portalu. - Przygotowaliśmy bardzo nowoczesne narzędzie, które pozwoli każdemu dziennikarzowi samodzielnie ustalać kryteria poszukiwanych przez niego danych. Wystarczy tylko w odpowiednich oknach wybrać interesujący nas okres i wskazać określony typ wykresu. Następnie wcisnąć przycisk "wyświetl" i system automatycznie połączy się z naszą bazą danych, aby w ciągu ułamka sekundy wygenerować graficzny wykres odpowiadający na zadane pytanie. - tłumaczy Glapiak.

- Informacje, które nasza konkurencja przygotowuje dla dziennikarzy i klientów raz, dwa razy w roku w postaci specjalnych raportów i opracowań, dziś dostępne są u nas niemal od ręki. - dodaje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl - Tworzenie raportów rocznych w branży charakteryzującej się dużą sezonowością, nie daje możliwości gruntownej analizy. Udostępniając bieżące statystyki chcemy pokazać jak turystyka internetowa wygląda naprawdę. I to w całym roku.

Obecnie statystyki pozwalają sprawdzić w jakich okresach czasu, jakie kierunki wyjazdowe cieszyły się największym zainteresowaniem; w jakich miesiącach najczęściej kupowane były wakacje i jakie miesiące wybierane na czas odpoczynku; hotele jakiej klasy cieszą się największym zainteresowaniem polskich podróżników; w jaki sposób najczęściej i najchętniej turyści płacą za wyjazdy wakacyjne kupowane w Internecie; jaka płeć dominuje w rezerwowaniu i kupowaniu ofert tą drogą; ile czasu spędzają Polacy jednorazowo na urlopie i w jakie pieniądze są skłonni wydać na wakacyjne wojaże.

Easygo.pl zapowiada, iż obecne możliwości statystyk to dopiero początek i sukcesywnie dodawane będą kolejne elementy i wartości do automatycznego generowania podobnych informacji. Na razie centrum prasowe easygo.pl udostępnia tylko informacje dotyczące segmentu wycieczkowego, jednak już niedługo dołączone zostaną do niego wszystkie zagadnienia związane z nowymi projektami spółki - portalem rezerwacji miejsc hotelowych i rezerwacji biletów lotniczych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
easygo.pl internetowe prasowe statystyki Andrzej Glapiak biuro internetowe wycieczki easygo opinie turystyka internetowa w internecie Tomasz Domżalski turystyczne easy go jak wygląda




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję