Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
Planowanie wyjazdów z wyprzedzeniem standardem - jak zmieniają się zachowania turystyczne Polaków?
LOT zapowiada nowe połączenia z Gdańska
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne zatrzymani
Ceny w biurach jak przed dwoma tygodniami
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
easygo.pl pokazuje jak turystyka internetowa wygląda naprawdę!
Internetowe biuro turystyczne easygo.pl postawiło nowatorski krok w stronę mediów i uruchomiło internetowe centrum prasowe. Największą ciekawostką centrum jest moduł Statystyki, który umożliwia generowanie aktualnych raportów sprzedażowych z dowolnie określonymi kryteriami.
Obecność easygo.pl na krajowym rynku e-turystyki jest coraz bardziej dostrzegalna. W ciągu ostatnich 2 miesięcy portal zmienił szatę graficzną i zaproponował swoim klientom interesującą, specjalnie przygotowaną na te okazję ofertę walentynkową. Teraz easygo.pl robi krok w stronę dziennikarzy i partnerów biznesowych spółki - umożliwiając im dostęp do wielu informacji o firmie i aktualnych danych sprzedażowych.
Podserwis Centrum Prasowe easygo.pl zawiera pakiet najważniejszych informacji o firmie, jej działalności i sukcesach osiąganych w kolejnych miesiącach, oraz zestawienie publikacji prasowych na temat portalu. Dodatkiem jest biblioteka plików niezbędnych w pracy redakcyjnej i wydawniczej. Najciekawszym udostępnionym narzędziem są statystyki. - Takiego rozwiązania nie zaproponował przed nami jeszcze nikt w naszej branży - powiedział Andrzej Glapiak, PR Manager portalu. - Przygotowaliśmy bardzo nowoczesne narzędzie, które pozwoli każdemu dziennikarzowi samodzielnie ustalać kryteria poszukiwanych przez niego danych. Wystarczy tylko w odpowiednich oknach wybrać interesujący nas okres i wskazać określony typ wykresu. Następnie wcisnąć przycisk "wyświetl" i system automatycznie połączy się z naszą bazą danych, aby w ciągu ułamka sekundy wygenerować graficzny wykres odpowiadający na zadane pytanie. - tłumaczy Glapiak.
- Informacje, które nasza konkurencja przygotowuje dla dziennikarzy i klientów raz, dwa razy w roku w postaci specjalnych raportów i opracowań, dziś dostępne są u nas niemal od ręki. - dodaje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl - Tworzenie raportów rocznych w branży charakteryzującej się dużą sezonowością, nie daje możliwości gruntownej analizy. Udostępniając bieżące statystyki chcemy pokazać jak turystyka internetowa wygląda naprawdę. I to w całym roku.
Obecnie statystyki pozwalają sprawdzić w jakich okresach czasu, jakie kierunki wyjazdowe cieszyły się największym zainteresowaniem; w jakich miesiącach najczęściej kupowane były wakacje i jakie miesiące wybierane na czas odpoczynku; hotele jakiej klasy cieszą się największym zainteresowaniem polskich podróżników; w jaki sposób najczęściej i najchętniej turyści płacą za wyjazdy wakacyjne kupowane w Internecie; jaka płeć dominuje w rezerwowaniu i kupowaniu ofert tą drogą; ile czasu spędzają Polacy jednorazowo na urlopie i w jakie pieniądze są skłonni wydać na wakacyjne wojaże.
Easygo.pl zapowiada, iż obecne możliwości statystyk to dopiero początek i sukcesywnie dodawane będą kolejne elementy i wartości do automatycznego generowania podobnych informacji. Na razie centrum prasowe easygo.pl udostępnia tylko informacje dotyczące segmentu wycieczkowego, jednak już niedługo dołączone zostaną do niego wszystkie zagadnienia związane z nowymi projektami spółki - portalem rezerwacji miejsc hotelowych i rezerwacji biletów lotniczych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Łapówka za zatrzymanie się na przystanku!
W Warszawie powstanie koszerna restauracja oraz hotel spełniający wymogi ortodoksyjnych Żydów
Polska Agencja Rozwoju Turystyki ma 10 lat
Tatry: nowy sezon i nowe wozy dla turystów
Pracownicy PUHiT w Krakowie boją się zwolnień
Budowa modernizacja motelu pensjonatu kwater agroturyst. i inne 50 % taniej
Jeszcze jeden hotel w Krakowie
Pyrzowice: o 11% więcej pasażerów w sierpniu
Kujawsko-pomorskie - PCC Rail zastąpi PKP
Jasionka: jeszcze w tym roku ruszy budowa Ośrodka Kontroli Ruchu Lotniczego
Najnowszej generacji pociąg w Polsce!
Darmowy program do rezerwacji pokoi BedBooking
Lufthansa zwiększa liczbę lotów z Krakowa do Frankfurtu
Nie będzie ferii w jednym terminie dla wszystkich województw!
Dotacje unijne dla piekarzy i cukierników
Ryanair znów wykorzystuje w reklamie prezydenta
Częstochowa ma jednak szansę skorzystania na Euro 2012?
Liczba pasażerów spada, ale spadki już hamują!
