TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i polskich

Gdańsk zamierza wydać prawie dwa miliony złotych na promocję w mediach zagranicznych i polskich. Spoty reklamowe na dwóch kanałach Discovery zapraszające do odwiedzin zobaczą mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.


W trakcie zagranicznej części kampanii reklamowej, która będzie trwała od 23 kwietnia do 13 maja, na ulicach miast pojawią się również billboardy, publikacje w prasie oraz reklama w internecie. Za granicą Gdańsk będzie się promował w miastach, z którymi ma bezpośrednie połączenia lotnicze. Hasłem reklamowym kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam".

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz na konferencji prasowej powiedział, że ma nadzieję, iż kampania będzie początkiem budowania marki miasta w Europie. Dodał, że w przyszłości planowana jest promocja miasta nie tylko na wyspach brytyjskich, ale także w Skandynawii, Hiszpanii, USA i Niemczech. Wkrótce rozpocznie się także promocja miasta m.in. w Internecie, polskich tygodnikach i telewizji TVN. Na ulicach polskich miast liczących więcej niż 400 tys. mieszkańców znajdą się również billboardy reklamowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk Gdańska miasto promocja media spoty reklamowe reklama Discovery Irlandia Wielka Brytania kampania reklamowa miasto miasta billboard billboardy prasa internet lot połączenia Paweł Adamowicz marka Europa Skandynawia Hiszpania USA Niemcy TVN biuro promocji gdanska gdansk miast polskich z w


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję