Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Cieszyn uruchomił serwis dla turystów posiadających komórki
Władze Cieszyna stawiają na turystykę, widać bowiem, że chcą przyciągnąć do miasta jak najwięcej gości.
Teraz każdy turysta posiadający telefon komórkowy szybko znajdzie informacje o cieszyńskich imprezach, knajpkach czy hotelach. Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miejskiego w Cieszynie przygotowało bowiem specjalny serwis, z którego można korzystać przez telefon komórkowy - mobil.cieszyn.eu.
Już wcześnie powstała strona internetowa miasta, an której turysta znajdzie wszystkie potrzebne informacje o cieszyńskich zabytkach, atrakcjach czy miejscach użytecznych dla przyjezdnych. Miasto z myślą o turystach na rynku postawiło też hot spot, czyli punkt bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do internetu.
Nowy serwis jest mniejszą wersją miejskiej strony www.cieszyn.pl. Znajdują się w nim trzy najbardziej przydatne dla turystów działy. Pierwszy dział "kalendarium" zawiera spis aktualnych wydarzeń i imprez wraz z ich opisem. W dziale "noclegi" turysta znajdzie wykaz hoteli, pensjonatów i pokoi gościnnych z ich adresami i telefonami. Natomiast trzeci dział "gastronomia" to lista restauracji, pizzerii, cukierni, kawiarni, pubów, dyskotek itp.
Serwis komórkowy pobiera dane z głównej strony miasta, dlatego wszystkie informacje są na bieżąco aktualizowane.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
KE zatwierdziła plan turystyczny dla dwóch chorwackich komitetów
Szwajcarski turysta rzucał nożami w restauratora
Krynica: apartamentowce zastąpią hotele?
Linie lotnicze oszukują przy płatnościach kartą kredytową
Wrocław faworytem w walce o wybory Miss World!
Marriott zauważa spadek podróży biznesowych w USA
Największy port jachtowy w Polsce zmodernizowany!
Promocja tras muzealnych Krakowa w Paryżu
Najczęstsze problemy pasażerów samolotów
Czarny wtorek we włoskim lotnictwie pasażerskim
Darmowa wystawa dla Dolnego Śląska
Kajakiem po Odrze, Weekend z Wiosłem - sierpień i wrzesień spędź w Szczecinie
Travelplanet.pl: Tomasz Moroz zrezygnował z funkcji prezesa
Prognozy Grupy Kościuszko idą w górę
Podróż Kraków - Warszawa jeszcze dłuższa
Rekin zaatakował tym razem u wybrzeży Meksyku
Kolejne wycieczkowce w Gdyni - dziś "statek światła"
Indie: słoń zadeptał turystę w parku narodowym