Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Berlin-Bruksela
- Poszukuję pilota wycieczek
- Specjalista d/s Turystyki i Ubezpieczeń
- ekspert d/s wyjazdów katalogowych i podróży...
- Szukamy pilotów na wycieczki w czerwcu
- ŁÓDŹ - Kierownik biura
- Specjalista ds. Sprzedaży / Sales Specialist
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- kierownik obozu w Hiszpanii 4-14 lipca
- Specjalista ds. Turystyki / Specjalista ds....
Promujmy Polskę Razem
Półmetek kampanii wizerunkowo-produktowej, realizowanej przez Polska Organizację Turystyczną w ramach projektu Promujmy Polskę Razem na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim, jest okazją do jej podsumowania.
W ramach kampanii POT ukazało się 280 reklam w prasie, a Polskę odwiedziło ponad 350 osób, które przybyły na study tour. Głównym celem marketingowym jest przede wszystkim zwiększenie liczby odwiedzających Polskę turystów.
- Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych: turystykę miejską / kulturową, turystykę naturalną, turystykę aktywną, przemysł spotkań oraz turystykę związaną z organizowanymi w Polsce mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach każdego z tych obszarów przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech, oraz w internecie - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.
- Dla powodzenia całego projektu kluczowa jest kampania produktowa - to ona przekazuje najwięcej informacji i to ona ma przede wszystkim dostarczyć konkretnych powodów do zainteresowania się ofertą Polski. Uznaliśmy, że nic nie jest tak przekonujące, jak bezpośrednia zachęta kogoś podobnego do nas, kto sam coś wypróbował, zanim nam poleci - dodała Barbara Tutak Lider tego podprojektu kampanii.
Reklama produktowa pokazuje konkretne obszary turystyki: aktywną, miejską, kulturową, przyrodniczą i biznesową. Powołaliśmy do życia grupę bohaterów reprezentujących podstawowe segmenty rynku turystycznego. Wcielili się w role turystów rekomendujących swoim rodakom zalety poszczególnych sposobów spędzania urlopu w Polsce. Na każdym z trzech rynków występują pod imionami rozpoznawanymi jako lokalne. Na rynku francuskim: Jacques i Emilie - kultura, Valérie - biznes, Charlotte - natura, Frédéric - aktywna . Na rynku niemieckiego: Thomas i Melanie - kultura, Sophie - natura, Eva - biznes, Jurgen - aktywna. W Wielkiej Brytanii: Joe i Sheila -kultura, Kate -biznes, Rachael - natura, James - aktywna.
Reklamom prasowym towarzyszy intensywna kampania bannerowa w internecie. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń prasowych wszystkie drogi mają prowadzić do naszego serwisu internetowego i specjalnie utworzonych stron produktowych: www.poland.travel/active, www.poland.travel/culture, www.poland.travel/nature.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Upały i rosnące koszty życia zapoczątkują zmiany w
Zadłużenie branży turystycznej jest
Międzyzdroje, Kołobrzeg czy Ustka - co
Będą edukować z zakresu prawa
70% Polaków chce wyjechać na city
Ceny wyjazdów nieznaczenie w
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Wzrastają opłaty za wjazd autokarów do Rzymu
BeeFree przechodzi metamorfozę
Lufthansa stawia na Amerykę Łacińską
W PKP Intercity zapłacisz tak jak wszędzie
Qatar Airways inwestują w Polsce
W USA powstanie park jurajski na wzór tego w Bałtowie?
organizowanie wycieczek krajowych
Pociąg z Moskwy do Paryża nie dla Polaków
Finał 7 Wonders of Nature już w listopadzie.
PZOT proponuje cztery terminy letnich wakacji
Airbus i chińscy naukowcy szukają alternatywy
Pracownicy odchodzą z Malaysian Airlines
Jak się zmieniają ceny w biurach?
Wydarzyło się na X Food Business Forum 2012
"Kierunek Adriatyk" - Nowy program podróżniczy na antenie Radia Kraków
Sylwester 2013 - gdzie będziemy się bawić?
Sydney: O krok od katastrofy lotniczej
Indie w Złotym Trójkącie z RAINBOWTOURS