Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki
- Rezydent w hotelu
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Pilot z językiem portugalskim
- Reise hit- poszukujmy pracownika
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. podróży golfowych
- Pilot Berlin 18-20.06.2025
- KONTYNENT SZUKA PRACOWNIKA


Portal shopandsee.eu przyciągnie zagranicznych turystów na Pomorze?
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła nowy portal turystyczny skierowany do mieszkańców Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii - shopandsee.eu. Portal ten to najnowszy pomysł na ściągnięcie zagranicznych turystów na Pomorze, firmowany przez trójmiejskie samorządy oraz Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.
Promocja portalu shopandsee.eu pod hasłem "Gdańsk, Gdynia, Sopot - three cities - one destination" jest dowodem na chęć wspólnej promocji regionu pomorskiego. W ciągu trzech miesięcy działalności portalu zanotowano ponad 60 tysięcy wejść, z czego duża część to potencjalni turyści ze Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii.
Portal shopandsee.eu jest odpowiedzią na znaczne zainteresowanie turystów ze Skandynawii zakupami, turystyką aktywną oraz usługami spa i wellness. O skierowaniu naszej ofert na tamten rynek zadecydowały badania marketingowe oraz dobra dostępność komunikacyjna naszego regionu dla gości z Północy - wyjaśnia Wojciech Kreft, Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Jak wskazują badania wykonane przez TNS OBOP dla Miasta Gdańsk, aż 89 % Szwedów kojarzy Gdańsk i ponad połowa z nich deklaruje chęć przyjazdu w ten region za własne pieniądze. Jako główne motywy przyjazdu wymieniane są zakupy oraz zwiedzanie. Coraz większe zainteresowanie wykazują również potencjalni turyści z Wielkiej Brytanii - dodaje Wojciech Kreft.
Portal shopandsee.eu to platforma informacyjna, gdzie potencjalny turysta, klikając kilka razy może zaplanować swój pobyt w Trójmieście. Na platformie znajduje się mapa centrów handlowych oraz opisy partnerskich obiektów. Udogodnieniem dla szukających informacji jest szczegółowa lista sklepów z wyszukiwarką, w której można znaleźć sklep z danej branży. Informacje zamieszczone na portalu pozwalają również zaplanować podróż i zwiedzanie. Do tego celu zaprojektowane zostało narzędzie city guide, gdzie każdą z wyszukanych informacji można dodać do koszyka, a następnie wydrukować bądź przesłać na maila.
Oprócz standardowych informacji dotyczących bazy noclegowej, atrakcji czy muzeów, można znaleźć również namiary na usługi medyczne, odnowę biologiczną, turystykę aktywną, dostępna jest też wyszukiwarka połączeń lotniczych i promowych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Szumne zapowiedzi, a stawki
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Mniej obcokrajowców w Gdańsku?
Karczma na specjalnych prawach
Rekordowa liczba pasażerów w pociągach Eurostara
Szykują się zwolnienia w Hotelu Reda
Likwidacja barier inwestycyjnych
Konkurs: "Najlepszy produkt turystyczny" już wkrótce
Czarnogóra - urlop wśród kontrastów
Zamknięty odcinek Zakopianki. Polecamy najkrótsze objazdy
Katastrofa na Syberii- wina pilotażu
Grupa Orbis w I kwartale odnotowała dużą stratę netto
Kraśnik: Hotel w dawnych zakładach diamentowych
Świnoujście sprzeda 18 hektarów na infrastrukturę turystyczną?