Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
Portal shopandsee.eu przyciągnie zagranicznych turystów na Pomorze?
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła nowy portal turystyczny skierowany do mieszkańców Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii - shopandsee.eu. Portal ten to najnowszy pomysł na ściągnięcie zagranicznych turystów na Pomorze, firmowany przez trójmiejskie samorządy oraz Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.
Promocja portalu shopandsee.eu pod hasłem "Gdańsk, Gdynia, Sopot - three cities - one destination" jest dowodem na chęć wspólnej promocji regionu pomorskiego. W ciągu trzech miesięcy działalności portalu zanotowano ponad 60 tysięcy wejść, z czego duża część to potencjalni turyści ze Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii.
Portal shopandsee.eu jest odpowiedzią na znaczne zainteresowanie turystów ze Skandynawii zakupami, turystyką aktywną oraz usługami spa i wellness. O skierowaniu naszej ofert na tamten rynek zadecydowały badania marketingowe oraz dobra dostępność komunikacyjna naszego regionu dla gości z Północy - wyjaśnia Wojciech Kreft, Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Jak wskazują badania wykonane przez TNS OBOP dla Miasta Gdańsk, aż 89 % Szwedów kojarzy Gdańsk i ponad połowa z nich deklaruje chęć przyjazdu w ten region za własne pieniądze. Jako główne motywy przyjazdu wymieniane są zakupy oraz zwiedzanie. Coraz większe zainteresowanie wykazują również potencjalni turyści z Wielkiej Brytanii - dodaje Wojciech Kreft.
Portal shopandsee.eu to platforma informacyjna, gdzie potencjalny turysta, klikając kilka razy może zaplanować swój pobyt w Trójmieście. Na platformie znajduje się mapa centrów handlowych oraz opisy partnerskich obiektów. Udogodnieniem dla szukających informacji jest szczegółowa lista sklepów z wyszukiwarką, w której można znaleźć sklep z danej branży. Informacje zamieszczone na portalu pozwalają również zaplanować podróż i zwiedzanie. Do tego celu zaprojektowane zostało narzędzie city guide, gdzie każdą z wyszukanych informacji można dodać do koszyka, a następnie wydrukować bądź przesłać na maila.
Oprócz standardowych informacji dotyczących bazy noclegowej, atrakcji czy muzeów, można znaleźć również namiary na usługi medyczne, odnowę biologiczną, turystykę aktywną, dostępna jest też wyszukiwarka połączeń lotniczych i promowych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział przewodnicy i piloci:
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Pomorskie nagrodziło zasłużonych dla
Nowa atrakcja turystyczna w
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie dyrektywy
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Mniej obcokrajowców w Gdańsku?
Karczma na specjalnych prawach
Rekordowa liczba pasażerów w pociągach Eurostara
Szykują się zwolnienia w Hotelu Reda
Likwidacja barier inwestycyjnych
Konkurs: "Najlepszy produkt turystyczny" już wkrótce
Czarnogóra - urlop wśród kontrastów
Zamknięty odcinek Zakopianki. Polecamy najkrótsze objazdy
Katastrofa na Syberii- wina pilotażu
Grupa Orbis w I kwartale odnotowała dużą stratę netto
Kraśnik: Hotel w dawnych zakładach diamentowych
Świnoujście sprzeda 18 hektarów na infrastrukturę turystyczną?
