Subskrypcja

Subskrypcja

Szukaj

Szukaj





Tygodnie Wielkiego Lenistwa z TUI - podsumowanie akcji

Grecja, Egipt oraz Bułgaria - to kierunki, które cieszyły się największym zainteresowaniem podczas trwających przez cały kwiecień "Tygodni Wielkiego Lenistwa z TUI". Sprzedaż ofert w tych destynacjach była kilkakrotnie wyższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku.


W stosunku do roku ubiegłego sprzedaż oferty greckiej - Rodos - wzrosła sześciokrotnie, osiągając tym samym rekordowo duże wzrosty od początku roku 2010. Polacy w dalszym ciągu uwielbiają również Egipt, gdzie ponad trzy i pół krotnie wzrosła sprzedaż oferty wyjazdowej do Hurghady oraz Sharm El Sheikh. Trzykrotny wzrost sprzedaży zanotowała także Bułgaria.

"Pozostałe kierunki oferowane podczas Tygodni Wielkiego Lenistwa, w tym Hiszpania czy Turcja również przyciągnęły pokaźną liczbę klientów. W przypadku każdej z promowanych destynacji zauważalny był wyraźny wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Najbardziej widoczny trend wzrostowy odnotowaliśmy jednak w przypadku Grecji - oznajmił Piotr Haładus, Dyrektor Marketingu TUI Poland.




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij