TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kryzys okresem prosperity dla restauracji fast food

Można z całą pewnością stwierdzić, iż kryzys jest zbawienny dla restauracji typu fast food. Gołym okiem widać, że lokale te goszczą coraz więcej klientów, a właściciele mówią o otwieraniu kolejnych.


Gospodarstwa domowe chcą oszczędzać, dlatego tną koszty jedzenia. Polacy korzystają więc coraz częściej z lokali w których można zjeść szybko i tanio.

Wzrost zainteresowania odczuły nie tylko zagraniczne sieci McDonalds, KFC czy Pizza Hut, ale także polskie firmy. Szacuje się, że do końca roku uruchomią one 50 nowych lokali gastronomicznych za 25 mln zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polacy fast foody food jedzenie Polaków restauracje lokale w Polsce wzrost




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję