Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Udana promocja włoskiego Veneto w Warszawie
Przez dwa lutowe dni, warszawski Plac Konstytucji stał się gorącym miejscem w mieście. Wszystko za sprawą Włochów, którzy promowali w stolicy jeden ze swoich atrakcyjnych regionów turystycznych - Veneto.
W dniach 1 i 2 lutego na warszawskim Placu Konstytucji stanęło włoskie mini-miasteczko, w którym na odwiedzających czekało mnóstwo atrakcji. W namiotach promocyjnych prezentowano główne atrakcje turystyczne Veneto: przyrodę, sztukę, morze, góry, termy i jeziora. Organizatorzy przygotowali specjalne prezentacje multimedialne, zachwalające m.in. zabytki głównych miast regionu: Werony, Wenecji, Padwy i Trydentu. Nie zabrakło także włoskiej muzyki. Na warszawiaków czekały dodatkowo degustacje tradycyjnych włoskich specjałów, w tym słynnego w regionie risotto. Punkt degustacyjny cieszył się sporym zainteresowaniem. Oryginalne włoskie potrawy kusiły aromatem, więc nie sposób było nie zatrzymać się na apetyczną przekąskę. Dla gości przygotowano także konkurs na najlepsze hasło promujące Veneto. Na szczęśliwego zwycięzcę czekała 2-osobowa wycieczka do jednej z miejscowości regionu Veneto, położonej nad Jeziorem Garda.
Warszawiacy z zainteresowaniem odwiedzali poszczególne stoiska, zwłaszcza te prezentujące konkretne oferty turystyczne. Wszyscy spragnieni słońca, pięknych krajobrazów i imponujących zabytków mogli znaleźć coś dla siebie. Spotkanie z przedstawicielami regionu Veneto było częścią kampanii promocyjnej, obejmującej oprócz Polski także Czechy, Słowację, Węgry i Chorwację. Akcja rozpoczęła się 22 stycznia i potrwa do 15 lutego 2010 roku. Hasłem przewodnim akcji jest "Tra la terra e il cielo" - co w polskim tłumaczeniu oznacza "Między niebem a ziemią".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Włosi promowali się w Warszawie
[2010-05-19 12:48 213.158.197.*]
ciekawe ile osób o tym wiedziało - nie było żadnej informacji ogólnodostępnej.poza tym było b.zimno i przejeżdżając przez Plac Konstytucji nic nie "rzucało się w oczy". temat mnie interesował ale informację znalazłam w internecie po fakcie i zastanawiałam się kto był "słynnym" organizatorem odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Turystyka fabularna - nowy sposób zwiedzania
Kurs Agroturystyczny dla mieszkańców gminy Wielka Wieś
UOKiK wydał zgodę na przejęcie Sfinks Polska przez AmRest
Juz niedługo mniej bagażu w Ryanair
Katalonia: bary i kluby nie mogą stosować promocji "happy hour"
Niemieckie świąteczne jarmarki w toku
Eksperci chcą szybkiej zmiany ustawy o usługach turystycznych!
Prezes Solarisa menedżerem roku
Indie: zamachy bombowe na bazarach i dworcu autobusowym
Wręczenie Certyfikatów Polskiego Systemu Informacji Turystycznej
Warszawa wypoczywa w Mikołajkach!
Strajk mechaników - Finnair odwołuje loty
Agenci, Cı ktorzy sprzedaja fakultety w Egıpcıe, Turcja