Traveliada.pl zmienia nie tylko grafikę
Internetowe biuro podróży Traveliada.pl wprowadziło nową wersję swojej strony www. Zmieniła się nie tylko szata graficzna. Firma wprowadziła również nowe funkcjonalności - internauci znajdą tam przewodnik turystyczny oraz ocenę hoteli.
Ponadto zmieniono wyszukiwarkę i sposób prezentacji ofert. Strona w pełni wykorzystuje technologię MDS webservice, dzięki której można dokonać rezerwacji online. Turysta szukający wyjazdu zawsze ma aktualne dane dane na temat hoteli, cen i możliwości lotów. Wyniki wyszukiwania są każdorazowo pobierane w czasie rzeczywistym bezpośrednio z systemów rezerwacyjnych. Gdy klient dokona rezerwacji online na stronie Traveliada.pl miejsca w systemach rezerwacyjnych są blokowane. Czyli identycznie jak dokonywanie rezerwacji przez pracownika biura podróży. Wpłata kończy proces rezerwacji. W przypadku rezygnacji z płatności system anuluje rezerwację i miejsca wracają do sprzedaży.
- To już piąta wersja naszego portalu. Za każdym razem, zmieniamy nie tylko grafikę, ale udoskonalamy nawigację i wprowadzamy ulepszenia techniczne - powiedział Jacek Malarski, dyrektor Traveliada.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Turystyka pielgrzymkowa rozkwita w maju
Lotnisko Chopina liderem serwisów internetowych
Sfinks Polska podaje wyniki za I półrocze
Jak żyli przed wiekami górnicy
Touroperatorzy dołączają do systemów rezerwacyjnych
Zostań ekspertem Śląskich Smaków
Centrum Turystyki Oskar wprowadziło bony
Turystyka biznesowa coraz popularniejsza
Do tego lokalu nie wejdziesz z dzieckiem
Armatorzy wycieczkowców: podwyżek cen biletów nie będzie
Travelplanet.pl: partnerem akcji "100 zł ekstra na zakupy w sklepie wolnocłowym"
ITD zadowolona z kontroli autokarów
Nowe połączenia lotnicze, nowe promocje. Zobacz czym nas kuszą przewoźnicy
first minute nazwą zastrzeżoną ? jakim cudem?