Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Lotnisko Chopina liderem serwisów internetowych
Lotnisko Chopina w Warszawie jest najpopularniejszym w Polsce miejscem "zameldowań" w internetowych serwisach geolokalizacyjnych. Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez port w portalach społecznościowych.
W internetowym serwisie geolokalizacyjnym Facebookplaces "Lotnisko Chopina" oraz "Warsaw Chopin Airport" zostały wskazane jako miejsce pobytu już blisko 28 tys. razy. Ponad 10 tys. zameldowań na lotnisku dokonano za pośrednictwem portalu Foursquare.
Serwisy geolokalizacyjne takie jak Facebook Places, Foursquare, Gowalla lub Lokter umożliwiają użytkowników smartfonów oznaczania własnej lokalizacji w wybranym miejscu i informowania o tym znajomych. Usługi tego typu z miesiąca na miesiąc zyskują na popularności na całym świecie, także w Polsce. Jak wykazała analiza firmy Adwatch, w ciągu 10 miesięcy - od marca do grudnia 2011 - doszło do 2744 proc. wzrostu liczby miejsc, w których meldowali się użytkownicy systemów geolokalizacyjnych i 3202 proc. wzrostu liczby zameldowań. Najpopularniejszymi miejscami zameldowań są lotniska, dworce kolejowe i miejsca atrakcyjne turystycznie, a także miejsca zaliczane do grupy "biznes lokalny".
Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez warszawski port lotniczy w portalach społecznościowych. Profil Lotniska Chopina na Facebooku obserwuje już blisko 15 tys. osób. To jeden z dziesięciu najlepszych wyników wśród profili prowadzonych przez porty lotnicze w Europie. Profil warszawskiego lotniska ma także bardzo dobry wskaźnik interaktywności - według serwisu Fanpage Trender około 10 proc. osób, które go odwiedzają, naciska przycisk "Lubię to", komentuje opublikowane wpisy lub wstawia własne treści na tablicy profilu. Prowadzony w języku angielskim profil lotniska na Twitterze obserwuje ponad 5 tys. osób.
Strona internetowa Lotniska Chopina w ciągu całego 2011 r. zanotowała ponad 10,2 mln odsłon i 1,2 mln unikalnych użytkowników. Średnio miesięcznie odwiedza ją 110 tys. osób wykonujących 765 tys. odsłon.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Centrum Turystyki Oskar wprowadziło bony
Turystyka biznesowa coraz popularniejsza
Do tego lokalu nie wejdziesz z dzieckiem
Pasażerowie ranni w turbulencjach
Ciekawe miejsca na Pojezierzu Drawskim???
Travelplanet.pl: partnerem akcji "100 zł ekstra na zakupy w sklepie wolnocłowym"
ITD zadowolona z kontroli autokarów
Nowe połączenia lotnicze, nowe promocje. Zobacz czym nas kuszą przewoźnicy
Które lotnisko najlepsze dla klientów biznesowych?
Na Okęcie pociągiem. Tylko kiedy?
