Ogłoszenia
Ogłoszenia
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Specjalista ds. podróży służbowych (praca zdalna)
- Specjalista ds Sprzedaży Usług Turystycznych
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Warszawa - project manager - incentive & event
Gość hotelowy zapłaci za negatywną opinię?
Do nietypowego zdarzenia doszło w jednym z kanadyjskich hoteli w Quebec. Właściciele obiektu postanowili pozwać gościa za szkody, które miała wyrządzić napisana przez niego negatywna opinia na portalu TripAdvisor.
To właśnie recenzja, którą napisał z pobytu w hotelu Laurent Azoulay z Montrealu jest przedmiotem sporu między nim, a właścicielami obiektu. Hotel zażądał 95 tys. dolarów zadośćuczynienia.
Azoulay wraz z ośmioletnim synkiem wykupił dwie noce w hotelu Quebec. Już pierwszej nocy zobaczył w pokoju pluskwy. Postanowił sprawę zgłosić pracownikom obiektu. Na dowód istnienia owadów nagrał nawet film i schwytał intruzów do szklanki. Właściciele hotelu zaproponowali mu przekwaterowanie, ale ten się nie zgodził. W związku z czym w ramach rekompensaty hotel zaproponował mu 40 dolarów rabatu.
Prawnik nieprezentujący interesy hotelu ujawnił, że Azoulay domagał się odszkodowania w wysokości 500 dolarów. Jego zdaniem odmowa wypłaty przez hotel tak wysokiej rekompensaty to główny powód ujawnienia zdarzenia w internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Hotel pozwał gościa za opinię
[2013-09-12 10:33 79.188.143.*]
Pluskwy to pluskwy. Słabe z nich patriotki, więc wątpliwe aby były mocno przywiązane do swojej małej ojczyzny (jednego pokoju). Po zamianie gość spotkał by pewnie inna ich rodzinę. No, może mniej towarzyską ale wątpię.
Margita odpowiedz »Hotel pozwał gościa za opinię
[2013-09-13 20:18 80.52.226.*]
cóż nowegoi od gości - kjak nie pluskwy w Kanadzie to komary w Polsce i myszy lub inne muchy.
Znane są "numery" klientów, sam byłem w sądzie z młodym żydem prawnikiem ledwo upieczonym, który zechciał 2500zł za szkody w zamian za zapłatę 450zł za pobyt 7 dniowy. komedia godna Kabaretu Młodych Panów. Ale nauczka sie przydała. Nie wiadomo czy dalej naciąga innych hotelarzy, ale mnie już nikt więcej nie naciągnie. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Dział prawo i podatki:
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Modlin inwestuje i zwiększy
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dobry czas na rezerwację biletów
Turcja nie uzna cypryjskiej prezydencji UE
Rosjanie coraz chętniej odwiedzają Austrię
Amadeus i Turkish Airlines związane umową full content
Laureaci akcji Warszawa od Kuchni 2012
Agenci spotkają się w Warszawie
Szybka kolej połączyła europejskie stolice
Więźniowie zapraszają na ucztę
Ile klienci zapłacą na koniec sezonu?
Domodiedowo - więcej pasażerów
Dentysta atrakcją turystyczną?
Modlin: Ryanair gotowy do startu!