TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Gość hotelowy zapłaci za negatywną opinię?

Do nietypowego zdarzenia doszło w jednym z kanadyjskich hoteli w Quebec. Właściciele obiektu postanowili pozwać gościa za szkody, które miała wyrządzić napisana przez niego negatywna opinia na portalu TripAdvisor.


To właśnie recenzja, którą napisał z pobytu w hotelu Laurent Azoulay z Montrealu jest przedmiotem sporu między nim, a właścicielami obiektu. Hotel zażądał 95 tys. dolarów zadośćuczynienia.

Azoulay wraz z ośmioletnim synkiem wykupił dwie noce w hotelu Quebec. Już pierwszej nocy zobaczył w pokoju pluskwy. Postanowił sprawę zgłosić pracownikom obiektu. Na dowód istnienia owadów nagrał nawet film i schwytał intruzów do szklanki. Właściciele hotelu zaproponowali mu przekwaterowanie, ale ten się nie zgodził. W związku z czym w ramach rekompensaty hotel zaproponował mu 40 dolarów rabatu.

Prawnik nieprezentujący interesy hotelu ujawnił, że Azoulay domagał się odszkodowania w wysokości 500 dolarów. Jego zdaniem odmowa wypłaty przez hotel tak wysokiej rekompensaty to główny powód ujawnienia zdarzenia w internecie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TripAdvisor hotel obiekt opinie Laurent Azoulay Montreal


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję