Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Gość hotelowy zapłaci za negatywną opinię?
Do nietypowego zdarzenia doszło w jednym z kanadyjskich hoteli w Quebec. Właściciele obiektu postanowili pozwać gościa za szkody, które miała wyrządzić napisana przez niego negatywna opinia na portalu TripAdvisor.
To właśnie recenzja, którą napisał z pobytu w hotelu Laurent Azoulay z Montrealu jest przedmiotem sporu między nim, a właścicielami obiektu. Hotel zażądał 95 tys. dolarów zadośćuczynienia.
Azoulay wraz z ośmioletnim synkiem wykupił dwie noce w hotelu Quebec. Już pierwszej nocy zobaczył w pokoju pluskwy. Postanowił sprawę zgłosić pracownikom obiektu. Na dowód istnienia owadów nagrał nawet film i schwytał intruzów do szklanki. Właściciele hotelu zaproponowali mu przekwaterowanie, ale ten się nie zgodził. W związku z czym w ramach rekompensaty hotel zaproponował mu 40 dolarów rabatu.
Prawnik nieprezentujący interesy hotelu ujawnił, że Azoulay domagał się odszkodowania w wysokości 500 dolarów. Jego zdaniem odmowa wypłaty przez hotel tak wysokiej rekompensaty to główny powód ujawnienia zdarzenia w internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Hotel pozwał gościa za opinię
[2013-09-12 10:33 79.188.143.*]
Pluskwy to pluskwy. Słabe z nich patriotki, więc wątpliwe aby były mocno przywiązane do swojej małej ojczyzny (jednego pokoju). Po zamianie gość spotkał by pewnie inna ich rodzinę. No, może mniej towarzyską ale wątpię.
Margita odpowiedz »Hotel pozwał gościa za opinię
[2013-09-13 20:18 80.52.226.*]
cóż nowegoi od gości - kjak nie pluskwy w Kanadzie to komary w Polsce i myszy lub inne muchy.
Znane są "numery" klientów, sam byłem w sądzie z młodym żydem prawnikiem ledwo upieczonym, który zechciał 2500zł za szkody w zamian za zapłatę 450zł za pobyt 7 dniowy. komedia godna Kabaretu Młodych Panów. Ale nauczka sie przydała. Nie wiadomo czy dalej naciąga innych hotelarzy, ale mnie już nikt więcej nie naciągnie. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Dobry czas na rezerwację biletów
Turcja nie uzna cypryjskiej prezydencji UE
Rosjanie coraz chętniej odwiedzają Austrię
Amadeus i Turkish Airlines związane umową full content
Laureaci akcji Warszawa od Kuchni 2012
Agenci spotkają się w Warszawie
Szybka kolej połączyła europejskie stolice
Więźniowie zapraszają na ucztę
Ile klienci zapłacą na koniec sezonu?
Domodiedowo - więcej pasażerów
Dentysta atrakcją turystyczną?
Modlin: Ryanair gotowy do startu!