TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Niemiecka Centrala Turystyki z polską stroną na Facebooku

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wzmacnia swoją pozycję w mediach społecznościowych w Polsce. W ramach tematu roku 2013 "Niemcy

celem podróży dla młodych - HotSpots, Brandnew, Lifestyle“ DZT uruchomiła polską stronę na Facebooku.

"W Polsce Facebook z 10,5 mln aktywnych użytkowników ma szeroki zasięg, a właśnie do młodych ludzi można doskonale dotrzeć za pośrednictwem tego medium. Według badań IPK International, Polska z 1,8 mln podróży i udziałem na poziomie 19 procent należy do TOP 5 rynków źródłowych wśród europejskich turystów w wieku od 15 do 19 lat", wyjaśnia Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT. Strona na Facebooku posłuży DZT za instrument komunikacyjny podczas kampanii "Youth HotSpots in Germany - Share the moment“ realizowanej głównie w mediach społecznościowych. Tak samo jak nowa mikrostrona www.germany.travel .

Wraz z uruchomieniem strony na Facebooku, wystartowała aplikacja z grą, w której uczestnicy będą mogli poznać Niemcy jako cel podróży. Dzięki aplikacji użytkownicy zobaczą miejsca warte zobaczenia, które DZT prezentuje również na mapie Youth HotSpot na nowej mikrostronie. Uczestnicy muszą na podstawie zdjęć lub nazw rozpoznać znane zabytki w Niemczech, jak na przykład zamek Neuschwanstein, i zaznaczyć je jak najszybciej i jak najdokładniej na mapie. Na koniec użytkownicy mogą podać swoje wyniki na Facebooku. Najlepsze wyniki graczy będą
pokazywane w formie rankingu. Kto zechce się poprawić, może zagrać ponownie po wysłaniu zaproszenia do aplikacji do trojga znajomych. Na zwycięzców czekają vouchery na noclegi w hotelach Inter-City w całych Niemczech.

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) to narodowa "izba turystyki" Niemiec z siedzibą główną we Frankfurcie nad Menem. Centrala zajmuje się promowaniem Niemiec jako kraju turystycznego na zlecenie Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii (BMWi), które wspiera ją na mocy
uchwały niemieckiego Bundestagu. DZT zajmuje się tworzeniem strategii i produktów oraz działaniami marketingowymi w celu dalszego umocnienia pozytywnego wizerunku Niemiec za granicą jako celu podróży oraz wspierania turystyki niemieckiej. DZT posiada 30 przedstawicielstw
zagranicznych na całym świecie.

Strona dostępna jest pod adresem www.facebook.com




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Niemiecka Centrala Turystyki DZT Facebook media społecznościowe cel podróży HotSpots Brandnew Lifestyle Youth HotSpots in Germany Share the moment Inter-city BMWi użytkownik




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję