TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Poważne linie lotnicze - niepoważny pasażer?

Samolot linii lotniczych Air France zawrócił pół godziny po starcie, po tym jak ktoś z personelu znalazł na pokładzie telefon, którego właściciela nie można było zidentyfikować. Wiele wskazywało na to, że zapominalski to pasażer poprzedniego lotu.


- W żadnym momencie nie było zagrożenia dla załogi i pasażerów. Nie mogliśmy jednak ryzykować - powiedział rzecznik Air France.

Rejs na trasie Houston-Paryż, którym podróżowało 200 osób wystartował z sześciogodzinnym opóźnieniem. Pasażer, do którego należy telefon, najprawdopodobniej odpowie za starty związane z zawróceniem maszyny.

To się nazywa savoir-vivre francuski, zawrócić samolot, aby oddać roztargnionemu pasażerowi jego własność... jednak wobec publicznego oświadczenia o braku ryzyka raczej Air France w sądzie nie wygra. Jak widać kretynizm regulacji dot. bezpieczeństwa sięga szczytów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze Air France telefon na pokładzie pokład samolot sześciogodzinne opóźnienie pasażer zapominalski roztargniony podróżować identyfikacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję