Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Poważne linie lotnicze - niepoważny pasażer?
Samolot linii lotniczych Air France zawrócił pół godziny po starcie, po tym jak ktoś z personelu znalazł na pokładzie telefon, którego właściciela nie można było zidentyfikować. Wiele wskazywało na to, że zapominalski to pasażer poprzedniego lotu.
- W żadnym momencie nie było zagrożenia dla załogi i pasażerów. Nie mogliśmy jednak ryzykować - powiedział rzecznik Air France.
Rejs na trasie Houston-Paryż, którym podróżowało 200 osób wystartował z sześciogodzinnym opóźnieniem. Pasażer, do którego należy telefon, najprawdopodobniej odpowie za starty związane z zawróceniem maszyny.
To się nazywa savoir-vivre francuski, zawrócić samolot, aby oddać roztargnionemu pasażerowi jego własność... jednak wobec publicznego oświadczenia o braku ryzyka raczej Air France w sądzie nie wygra. Jak widać kretynizm regulacji dot. bezpieczeństwa sięga szczytów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wzrasta ryzyko w branży turystycznej
Ryanair prezentuje charytatywny kalendarz
Restauratorzy wściekli na Gessler
DARMOWY E-BOOK "Projektowanie technologiczne zakładów gastronomicznych"!
airberlin - większa prowizja dla agentów
Mierzeja Kurońska czeka na turystów
Porty Lotnicze odrabiają straty
Rosja wprowadzi zakaz dla przewoźników z UE?
Co się dzieje z pasażerami, którzy nie zapinają pasów?
Eurolot zrezygnował z Innsbrucku
Jaką trasą(bezpłatną) jechać do Chorwacji(Sibenik)