TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jak zadbać o sen hotelowych gości?

Zapewnienie gościom odpowiedniego komfortu snu i wypoczynku to podstawowe wyzwanie stojące przed hotelami i obiektami noclegowymi.


Sprostanie temu zadaniu zaspokaja główną potrzebę gości - potrzebę dobrego snu - i powinno stanowić priorytet przede wszystkim dla obiektów wellness & spa, dla których wsparcie gości w osiągnięciu dobrego samopoczucia stanowi cel nadrzędny.

Mając to na uwadze, coraz więcej obiektów wprowadza do swojej oferty "serwis dobrego snu" rozumiany już nie tylko jako menu poduszkowe czy standardowa czekoladka na poduszce, ale jako kompletna usługa składająca się z kilku elementów. Coraz częściej hotele oferują możliwość przygotowania pokoju oraz samego łóżka do nocnego wypoczynku, dają możliwość wyboru relaksującej muzyki, wprowadzają do karty room service’u napary z ziół ułatwiających zasypianie, umożliwiają zamówienie w godzinach wieczornych harmonizujących i relaksujących zabiegów na ciało, które mają ułatwić zasypianie.

Za granicą wybór usług wchodzących w skład pakietu dobrego snu jest jeszcze większy, a niektóre z hoteli zatrudniają nawet specjalnego pracownika, który przygotowuje pakiety dobrego snu według zamówień i życzeń gości oraz na bieżąco dba o ich potrzeby w tym zakresie.

Hotele dbają również o dzieci, które przed snem otrzymują ciasteczka i ciepłe mleko, a w okresie świątecznym - w ramach dodatkowej wieczornej atrakcji - pracownik przebrany za elfa czyta każdemu dziecku krótką bajkę i zostawia mu w prezencie pluszową maskotkę.

Serwis dobrego snu można również wdrażać etapami, zaczynając od jakiegoś niewielkiego, ale ciekawego pomysłu dla gości. Takim interesującym elementem serwisu dobrego snu może stać się np. książka, czekająca na gości w pokoju hotelowym, po którą będą mogli sięgnąć w ciągu dnia - w przerwie między zabiegami lub wieczorem - przed udaniem się na spoczynek.

Na rynku pojawiła się pierwsza taka książka, stworzona z myślą o hotelarzach i gościach hotelowych jednocześnie - "Komfort snu (nie tylko) w podróży". Jest to zbiór 40 felietonów nt. istoty i znaczenia snu dla naszego życia, uzupełnionych o porady i wskazówki na polepszenie jakości snu dla jakości życia oraz jakości życia dla jakości snu, które goście mogą wykorzystać po powrocie do domu. Dla hotelarzy książka ma stać się impulsem do wprowadzenia usługi dobrego snu w swoich obiektach; może być uzupełnieniem standardowego wyposażenia pokoju, a także narzędziem do zainteresowania filozofią wellness swoich gości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
sen hotele goście serwis Polska Akademia Gościnności




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję