Ryanair: sierpień 2012 lepszy
W sierpniu 2012 roku z usług Ryanaira skorzystało 8,9 mln pasażerów. W porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku, kiedy przewoźnik odnotował 8,14 mln sprzedanych miejsc, nastąpił wzrost o 9 procent.
W trakcie ostatnich dwunastu miesięcy, licząc do sierpnia 2012 roku, linie sprzedały 78,48 mln biletów.
Współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich zmniejszył się w sierpniu 2012 roku o 1 procent i osiągnął pułap 88 procent. Współczynnik ten w okresie ostatnich dwunastu miesięcy wyniósł 88 procent.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
W Emirates pracę znajdą Polacy
Astronomia jako produkt turystyczny?
Wizz Air: Tel Awiw zamiast Egiptu
Nowa nisza na rynku turystycznym?
Egipt: Touroperatorzy uspokajają
VII Forum Pilotażu i Przewodnictwa już 2 grudnia
Czy ośrodki SPA wrócą do łask turystów?
Zakopane: weekend majowy bez kawiarnianych ogródków?
Boeing przeniesie produkcję do Japonii?
Polski rynek gastronomiczny przyciąga inwestorów
LOT wspiera kampanię na rzecz walki z chorobą
Ryanair otworzył bazę operacyjną w Gdańsku
Prawo uniemożliwia biurom etyczne działanie?
Opieka zdrowotna w wakacje: aplikacje na smartfon