Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![rezerwacja hotelu, StayPoland, hotel, program lojalnościowy, rezerwacja telefoniczna, klienci, biznesowi, turystyczni, grupa klientów, podróże, turystyka, gdzie rezerwować, Polskie Hotele, koszty podróży, informacja, b2b](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_aktzdj_akt_33834_05949.jpg)
Wszystkie hotele w Polsce pod jednym numerem telefonu
Centrum rezerwacji hotelowych StayPoland.com uruchomiło kompleksowy program lojalnościowy i rabatowy, adresowany do stałych klientów podróżujących zarówno służbowo, jak i prywatnie. Bez względu na cel podróży pod jednym numerem telefonu: 22 351 22 22 można błyskawicznie rezerwować wszystkie hotele w Polsce, nawet te spoza stałej oferty serwisu.
Analiza rezerwacji jasno wykazała, że sztywny podział na klientów biznesowych i turystycznych nie jest do końca trafny, gdyż obie grupy często się przenikają. "Klienci biznesowi w wolnym czasie podróżują prywatnie i zainteresowani są ofertą wypoczynkową i odwrotnie" - tłumaczy product manager Katarzyna Lewandowska. "Dlatego StayPoland.com przygotowało rozwiązania odpowiadające na potrzeby obu tych grup jednocześnie", dodaje.
W ramach programu Polskie Hotele dla Firm StayPoland.com proponuje jednolity i efektywny system rezerwacji, rozliczeń i zniżek dla klientów biznesowych. Firmy korzystające z narzędzia zyskują bieżący wgląd do informacji o obniżonych kosztach podróży. Jednocześnie, wygodnie rozliczają rezerwacje wszystkich pracowników raz w miesiącu.
Podróżując prywatnie stali klienci StayPoland.com korzystają z programu lojalnościowego Serwis Premium dla klienta indywidualnego. Program gwarantuje błyskawiczną rezerwację każdego hotelu w Polsce bez karty kredytowej. Punkty lojalnościowe łatwo wymienić na atrakcyjne prezenty.
Rozwiązanie wdrożone przez StayPoland.com umożliwia komunikację b2b i zyskało dofinansowanie ze środków PARP, działanie 8.2. Innowacyjna Gospodarka.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Fińsko-polski produkt turystyczny
Dzień Kobiet: już nie wystarczą rajstopy i goździki...
Almatur - nowy katalog, nowe atrakcje
Polacy chętniej wyjeżdżają do Meksyku
Świętokrzyska ROT chce szkolić hotelarzy
Kto może pracować w informacji turystycznej?
PKP Intercity i koleje niemieckie rozmawiają o połączeniu Berlin-Gdańsk
Jubileuszowe Gdańskie Targi Turystyczne GTT
Zapowiada się nieudany Sylwester
Berlin odnotował wzrost liczby turystów
Kto może organizować wyłacznie turystykę krajową?
Szkolenia dla 600 wolontariuszy przed polską prezydencją
Alfa Star przyciągnie turystów nowym kierunkiem?
Zapraszam nad morze do hallerowo.eu