Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
ETC zachęca do odpowiedzialnego podróżowania
Poznań promował się w Niderlandach
Sopot podsumował kampanię promocyjną poza sezonem
Sopot rozpoczyna kampanie promocyjną
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film turystyczny
Black Friday 2025: podróże to nowa elektronika - mniej rzeczy, więcej wspomnień?
Kampania promocyjna Słowacji
Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej (NCTS) we współpracy ze spółką Google uruchomiło w Polsce i Wielkiej Brytanii kampanię reklamową na YouTube, której celem jest wsparcie spotu telewizyjnego "Slovakia. Best friends forever“, który jest wyświetlany w stacji telewizyjnej Eurosport w 54 krajach.
Wybór tych dwóch krajów ma w założeniu zmaksymalizować efekt kampanii reklamowej oraz uzyskanie cennych informacji, które NCTS w przyszłości wykorzysta podczas innych działań marketingowych.
"O realizacji kampanii reklamowej w Polsce zdecydowaliśmy głównie dlatego, że według danych statystycznych Polacy należą do ścisłej czołówki turystów, którzy odwiedzają Słowację i dodatkowo nie mają problemów ze zrozumieniem angielskiego komentarza w spocie. Zanotowaliśmy pozytywne reakcje w polskiej branży turystycznej, wśród przedstawicieli mediów i szerokiej publiczności na nasz spot emitowany w stacji Eurosport. W pierwszym półroczu 2013 roku zanotowaliśmy również około 12-procentowy wzrost przyjazdów turystów z Wielkiej Brytanii do naszego kraju. Kampanią reklamową chcemy ten rosnący trend utrzymać i przyciągnąć na Słowację więcej brytyjskich gości oraz jednocześnie zwrócić jeszcze większą uwagę mieszkańców Wielkiej Brytanii na nasz kraj jako atrakcyjną destynację turystyczną" - powiedziała Marta Kučerová, Dyrektor Generalny NCTS.
Spoty o Słowacji emitowane są przed wideo, które użytkownicy oglądają za pośrednictwem serwisu YouTube. Kampania jest skierowana bezpośrednio do osób, które poprzez wyszukiwarkę Google interesują się zagadnieniami dotyczącymi turystyki, podróży, wyjazdami narciarskimi lub informacjami związanymi z zabytkami kultury.
Celem kampanii reklamowej jest prezentacja Słowacji jako całorocznej destynacji turystycznej z bogatą i różnorodną ofertą spędzania wolnego czasu. Kolejnym zamiarem jest skierowanie uwagi widzów na narodowy portal turystyczny slovakia.travel, gdzie można znaleźć informacje o turystyce na Słowacji w języku polskim i angielskim.
"W Polsce nasz spot w ciągu jednego miesiąca obejrzy około 13 milionów użytkowników, a w Wielkiej Brytanii około 2,3 miliona. Jednocześnie przewidujemy efekt dalszego wirtualnego upowszechniania spotu" - dodał Jozef Brngál, Dyrektor działu marketingu NCTS.
"W kontekście dzisiejszych trendów NCTS wybrało najbardziej zaawansowane online narzędzie marketingowe na promocję piękna Słowacji. Za pośrednictwem online reklamy na YouTube, który jest najbardziej popularnym wideo-portalem na świecie, bardzo prosto i efektywnie można znaleźć zagranicznego użytkownika, który bezpośrednio interesuje się podróżowaniem i zwiedzaniem nowych miejsc - podsumował Rastislav Kulich, dyrektor słowackiej fili spółki Google.
Spot promujący Słowację można zobaczyć poniżej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Anna Dereszowska w katalogu Itaki
Wielkie nocne jedzenie w trzech miastach
Sheraton otwiera się na nowe technologie
Uziemione samoloty nie zarabiają
Polski turysta nie zawsze ubezpieczony
Pięciogwiazdkowa linia lotnicza z Warszawy
Zagraniczni turyści omijają polskie góry
Kto zostanie najlepszym autostopowiczem?
