Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę
Pasażerowie British Airways po raz kolejny zostali poddani ankiecie. Pytano m.in. o komfort podróży oraz popularność technologii mobilnych.
Badania wskazują na rosnącą popularność innowacyjnych rozwiązań wśród pasażerów podróżujących liniami lotniczymi na małych odległościach. Do najbardziej praktycznych rozwiązań z tej dziedziny Polscy pasażerowie zaliczyli odprawę online (39%). Na drugim miejscu uplasował się e-bilet (30%). Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem cieszą się takie rozwiązania, jak mobilna karta pokładowa, czy możliwość rezerwacji miejsc siedzących przez internet. Te udogodnienia wybiera jedynie 10-15% klientów British Airways. Aż 64-70% Polaków ceni sobie możliwość surfowania w sieci podczas lotu oraz korzystania z telefonu komórkowego.
Podczas lotu pasażerowie cenią sobie również wygodne fotele (43%) oraz profesjonalną obsługę podczas lotu, którą docenia aż 72% pasażerów z Polski. Na dobre wspomnienia z podróży wpływa również darmowy posiłek (53%).
Przeważająca ilość, bo aż 70% przebadanych pasażerów podróżuje w celach rekreacyjnych, podczas gdy loty biznesowe stanowią 30% ogółu. Podobnie jest z ilością zabieranych bagaży. Niemal 80% pasażerów podróżuje z bagażem podręcznym - ciekawe dlaczego?
Ankieterzy British Airways zapytali także o preferowane formy spędzania czasu podczas lotu. 69% naszych rodaków umila sobie czas w podróży dobrą książką. W tej kategorii wygrali Niemcy, u nich odsetek ten wyniósł 86%. Rodacy dużo bardziej cenią sobie po prostu odpoczynek, bądź dyskusje ze współpasażerem.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie niemal dwóch tysięcy Europejczyków korzystających, co najmniej dwa razy do roku z lotów krótkodystansowych.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowy touroperator wkracza na rynek
Czy Eurolot pójdzie własną drogą?
Frytki kością niezgody między Francuzami i Belgami
Biura: lepsza sprzedaż czarterów
Nowe nagrody w systemie lojalnościowym
Sprawa Adriatyku- do czego jeszcze doprowadzi Polskie Prawo?
TAP najlepszy na trasach afrykańskich
Turyści sięgają po Cypr Północny
Powstanie największy na świecie diabelski młyn
Polscy touroperatorzy zainteresowani Andorą
20 milionów dla barów mlecznych
Internetowy Kurs Minimum Sanitarne GHP GMP HACCP