TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

POT planuje promować Polskę

Od przyszłego roku POT planuje promować Polskę w sposób zorganizowany. Dzięki większemu budżetowi (48 mln zł na 2006, a w 2005 miał tylko 28 mln zł) ma on działać aktywnie i współpracując z agencjami reklamowymi tworzyć kampanie reklamowe.


Przypadkowy sukces kampanii z polskim hydraulikiem i powtórzenie schematu z polską pielęgniarką już nie wystarczą. Polska Organizacja Turystyczna planuje promocje według walorów, które mogą być najbardziej atrakcyjne dla turystów z określonych regionów. I tak planowane są akcje skierowane do:

  • pielgrzymów z Hiszpanii, aby wyruszyć śladami Jana Pawła II,
  • członków klubów kempingowo-karawaningowych z Holandii (ich zlot będzie we Wrocławiu),
  • wielbicieli golfa, jeździectwa i obiektów poprzemysłowych ze Skandynawii,
  • miłośników architektury drewnianej z Włoch,
  • turystów biznesowych ze wszystkich krajów,
  • kuracjuszy i osób chcących się leczyć lub rehabilitować w polskich sanatoriach i uzdrowiskach

Co ważne oprócz kampanii tradycyjnych ma być prowadzony marketing elektroniczny oraz inne projekty np. Festiwal zakupów (tanie linie + miasta + centra handlowe) lub nagłaśnianie wydarzeń kulturalnych.

Nacisk na promocję zostanie położony w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Dla Niemców jesteśmy już dobrze znanym krajem nadającym się zarówno na tanie zakupy, jak i wypoczynek oraz leczenie. Natomiast dla Brytyjczyków Polska będzie przedstawiana jako atrakcyjne miejsce do zobaczenia, zakupów i zabawy. POT planuje dodatkowo zachęcać brytyjskich miłośników przyrody, ornitologów oraz aktywnych seniorów.

Miejmy nadzieję, że POT słowa dotrzyma i biorąc dodatkowe 20 mln złotych z budżetu będzie skuteczniej promował Polskę oraz elastycznie reagował na możliwości promocji takie jak "hydraulik" dla którego zabrakło pieniędzy w kluczowym momencie nakręcania się akcji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja Polski Polska Polska Organizacja Turystyczna POT kampania promocyjna reklamowa w Wielkiej Brytanii Wielka Brytania polski hydraulik jak dla kampanii z hydraulikiem


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję