Zobacz także
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim przewoźnikiem
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów Keukenhof
eSky reklamuje się, że taniej niż u touroperatora
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Da Grasso i PepsiCo kontynuują współpracę
Da Grasso sieć pizzerii i restauracji - podpisała 3-letnią umowę o współpracy z PepsiCo. W ramach umowy produkty PepsiCo będą sprzedawane w ponad 210 lokalach Da Grasso w całej Polsce. Dodatkowo marki podejmą wspólne działania promocyjne.
Na mocy porozumienia franczyzobiorcy będą mieli możliwość nabywania produktów z linii asortymentowej PepsiCo na bardzo korzystnych warunkach. Ponadto, lokale Da Grasso wyposażone będą w sprzęt chłodniczy do przechowywania produktów PepsiCo zgodnie z ustalonym standardem, jak również dodatkowe wyposażenie.
- Kontynuacja współpracy z PepsiCo spotka się z pewnością z uznaniem naszych klientów oraz właścicieli lokali Da Grasso. Dla kontrahenta Da Grasso jest najbardziej atrakcyjną polską siecią restauracji i pizzerii, zarówno pod względem liczby lokali, jak i zasięgu terytorialnego. Duże i dynamicznie rozwijające się sieci gastronomiczne są znakomitym alternatywnym kanałem sprzedaży dla producentów z sektora FMCG - powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Da Grasso Sp. z o.o.
W ramach umowy firmy podjęły także zobowiązanie do realizacji wspólnych akcji marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz wzajemną promocję marek.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Air India chce wsparcia Lufthansy
Właściciele winnic gotowi na turystów
Czy jedna z najsłynniejszych turystycznych atrakcji zniknie?
10 najbardziej imprezowych hoteli
Upada biuro podróży - kto za to zapłaci?
Sprzedam damskie torebki - 15zł
Leasing sposobem na zakup autobusu?
Nowe kierunki w ofercie Neckermanna
Polakom brakuje pieniędzy na wakacje
Włochy: zimowy chaos utrudnia podróże