TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Accor modernizuje hotele

We wrześniu zakończył się pierwszy etap modernizacji przestrzeni ogólnodostępnych w Novotel Kraków Centrum. Prace remontowe objęły lobby z recepcją oraz bar.


Przedstawiciele hotelu zapewniają, że nowa aranżacja powierzchni ogólnodostępnych nadała im nowoczesną stylistykę zmieniając kolorystykę oraz oświetlenie. Motywem przewodnim są barwy ziemi, dlatego dominują takie barwy jak biel czy szarość, z ciepłymi drewnianymi dodatkami.

Drugi etap modernizacji w ma się zakończyć grudniu 2013 roku.

Zakończyła się także modernizacja hotelu Mercure Warszawa Centrum, która trwała od listopada 2012 roku. Wyremontowano lobby, recepcję, część pokoi, korytarze, sale konferencyjne oraz restaurację śniadaniową. Wszystkie projekty przygotowało studio Tremend.

Powstała także nowa restauracja WineStone, która przyjmuje gości od początku maja tego roku. Jest to nowy koncept restauracji wprowadzany przez markę Mercure w Polsce. Według koncepcji projektantów, jej wygląd, proste formy i minimalizm mają sprawić, że goście odwiedzający to miejsce poczują się swobodnie.

Koncepcja nazwy lokalu oparta jest na dwóch elementach. Po pierwsze kolekcji win (Wine), wyselekcjonowanych na podstawie wiedzy i doświadczenia sommelierów, a po drugie dań podawanych na "les planches" - kamiennych deskach (Stone) rodem z najmodniejszych francuskich restauracji. Winestone posiada otwartą kuchnię. Połączenie fioletowego i czarnego koloru z drewnianymi, dużymi stołami i marmurowym blatami baru sprawia, że wystrój wnętrza ma zachęcić do spędzania w restauracji czasu. Projekt został przygotowany przez Kaczmarek Studio.

Po trwających trzy miesiące pracach modernizacyjnych, hotel Novotel New York Times Square został oddany do użytku gości. Hotel został dostosowany do wymagań współczesnych podróżujących. Modernizacja objęła przede wszystkim pokoje, restaurację Supernova i taras, który oferuje gościom widok na Times Square. Taras jest dostępny nie tylko dla gości hotelu, ale także dla turystów.

Grupa Accor Hotels rozpoczęła właśnie ogólnoświatową kampanię promocyjną pod hasłem "3=2". W ponad 1 600 hoteli w Polsce i na świecie, działających pod markami: Novotel, Mercure, ibis Styles i Orbis Hotels teraz goście mieszkają trzy doby, a płacą tylko za dwie.

3=2 to ogólnoświatowa kampania sieci Accor. W ofercie goście otrzymują zakwaterowanie (bez śniadań) na 3 doby oraz dostęp do szerokiego wyboru lokalizacji. Klienci, którzy zechcą skorzystać z tej unikalnej promocji, powinni dokonać rezerwacji na trzy doby w okresie od 24 września do 21 października na stronach accorhotels.com. Oferta 3=2 obowiązuje w dniach 24 września do 11 listopada br.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Accor Novotel Kraków Centrum Novotel New York Times Square Mercure Warszawa Centrum Winestone ibis Styles Orbis Hotels




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję