Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Nowa marka na rynku gastronomicznym
Well & Done to nowa marka na polskim rynku usług gastronomicznych. Firma powstała w 2012 roku firma, oferuje nowe miejsca oraz usługi na warszawskim rynku gastronomicznym. W skład grupy wchodzą: Bistro Warszawa, Cafe Lorentz, Restauracja w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie planowane jest na przełom listopada i grudnia br. oraz firma cateringowa Taste Time.
- Wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych - mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia Aleksandra Furmankiewicz i Norbert Kabaczyński - Oferujemy usługi lokali położonych w najbardziej prestiżowych częściach Warszawy: Restaurację Bistro Warszawa w sercu Starego Miasta, kawiarnię Cafe Lorentz na dziedzińcu im. Prof. Lorentza w Muzeum Narodowym oraz Restaurację w głównym gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie. Propozycję Well & Done uzupełniają usługi firmy cateringowej Taste Time.
Zespół grupy Well & Done tworzą doświadczeni profesjonaliści, od kilku lat działający w branży gastronomicznej oraz eventowej przy obsłudze i organizacji zarówno przyjęć kameralnych, jak i wielkoformatowych. Misją firmy jest oferowanie klientom miejsc przyjaznych, a zarazem eleganckich, łączących zamiłowanie do kulinarnych wyzwań z artystycznym i historycznym klimatem lokali.
Miejsca wchodzące w skład grupy Well & Done są przystosowane do obsługi takich wydarzeń, jak: bankiety, konferencje, przyjęcia koktajlowe czy business lunche. Dodatkową atrakcję stanowi oprawa muzyczna - jak regularne koncerty odbywające się w Bistro Warszawa oraz letnia scena Cafe Lorentz.
Działania komunikacyjne grupy Well & Done zostały powierzone zespołowi Agencji Don’t Worry. Więcej informacji na temat rezerwacji, organizacji eventów i usług specjalnych udziela Sales & Marketing Manager Well & Done, Dorota Horodyńska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
W Zabrzu odbędzie się seminarium branży turystycznej
Więcej lotów Wizz Air z Gdańska
W Rio de Janeiro zabraknie miejsc do spania
Załoga OLT Express nie mówi po polsku
W przyszłym roku wielkie sprzątanie Tatr
Katastrofa lotnicza w Federacji Rosyjskiej
Restauratorzy doceniają portale pośredniczące w zamówieniach
Pasażerowie kupowali paliwo do samolotu
Klienci upadłego biura odzyskają pieniądze?
