Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Wi-Fi w zamian za dane klientów?
Obsługa znająca ulubione filmy gościa i imię jego psa jeszcze przed przyjazdem do hotelu? To możliwe, pod warunkiem, że zamelduje się on w obiekcie wirtualnie.
Nad nowym systemem pracują aktualnie specjaliści z Facebooka i Cisco. Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z udogodnień w postaci darmowego internetu wi-fi, będą musieli zalogować się na stronie wybranej placówki przez konto Facebook. W zamian za to hotelarze i restauratorzy otrzymają do wglądu wszystkie informacje, które klient udostępnia na swoim koncie.
Jeszcze przed dotarciem do hotelu czy restauracji, usługodawca będzie mógł się na wizytę gościa odpowiednio przygotować. Znając gusta i upodobania odwiedzających, personel będzie mógł lepiej i trafniej je spełniać. Kelner zaproponuje ulubione danie, a recepcjonista wybierze pokój, który najlepiej spełni wymagania klienta.
Meldowanie się w konkretnym obiekcie, to kolejna informacja, jaką o swoim użytkowniku otrzyma Facebook. W zamierzeniu twórców projektu, system ma przechowywać te dane i podsyłać później użytkownikowi oferty o podobnym profilu.
System testowany jest obecnie w amerykańskich restauracjach. Jeśli próby wypadną pomyślnie, to już wkrótce z podobnych udogodnień będzie można korzystać także w innych krajach. jak zapowiadają twórcy, rozwiązanie nazywane Connected Mobile Experiences, obejmie całe USA jeszcze w tym roku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Koniec z anonimowością klientów
[2013-10-08 20:01 80.52.226.*]
fantastycznie! wirtualne jedzenie - idealne rozwiązanie na recesję! odpowiedz »
Koniec z anonimowością klientów
[2013-10-10 00:01 178.217.248.*]
już niebawem fb przepowie nam chorobę, a za anti dotum trzeba będzie słono zapłacić odpowiedz »
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Ryanair walczy o pozycję lidera i planuje zakup 300 nowych maszyn
Jak przewoźnicy lotniczy dbają o pasażerów?
Adam Małysz odbierze wyróżnienie w hotelu Mercure Kasprowy Zakopane
Atrakcyjne benefity dla klientów Delta Air Lines i Starwood Hotels
Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych
Mostostal Warszawa wybuduje terminal w Szymanach
Sprzedaż w biurach w 2012 roku
Samolot zawrócił z Damaszku - względy bezpieczeństwa
Co sądzicie o biurze Nowa Itaka