Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
- Piloci Wyjazdów Zagranicznych typu Incentive...
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Poszukiwany pilot/ przewodnik: Praga 21-24.05.2024
- Szukam Pilota / Przewodnika Berlin/Drezno
- Zestaw Tour Guide
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Doradca wakacyjny BP ITAKA Rzeszów Millenium Hall
- Orient Travel Product Manager Katowice
- Kierownik Salonu Franczyzowego TUI Wrocław
Klienci McDonalds zdezorientowani?
McDonald`s kontynuuje realizację zmian zapowiadanych w związku z wejściem koncernu w nową fazę rozwoju. Jednym z kluczowym przedsięwzięć ma być uszczuplenie menu. Dlaczego? Bo klienci są zdezorientowani.
W ciągu ostatnich sześciu lat menu sieci rozrosło się do 145 pozycji. Klienci zaczęli skarżyć się na zbyt rozbudowane menu. Ich zdaniem fakt ten znacząco wpłynął na szybkość przygotowywania i podawania posiłków. Takie obserwacje potwierdzają też właściciele restauracji i pracownicy.
Czas oczekiwania na zamówienie w lokalach McDonald`s powoli zaczął kłócić się z ideą serwowania jedzenia typu fast food, gdzie to właśnie szybka obsługa klienta jest kluczowa. Obecnie średni czas oczekiwania na zamówienie to 189 sekund, co w porównaniu z 169-sekundami w 2007 oznacza regres.
Słuszność zmiany potwierdzają też ostatnie badania firmy konsultingowej WD Partners, która postanowiła sprawdzić preferencje klientów fast foodów w tym względzie. Okazało się, że miłośnicy hamburgerów bardziej od rozbudowanego menu cenią sonie jakość jedzenia. Nie bez znaczenia też jest obsługa i zachowanie czystości w lokalu.
Jak podaje Bloomberg sieć rezygnuje z niektórych sałatek, kanapki z wołowiny Angus oraz bajglów z wołowiną i burrito.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Mcdonalds stawia na jakość nie na ilość
[2013-05-23 15:09 93.105.178.*]
no faktycznie, jak poczekaja te 20 sekund dluzej to na pewno pekna z glodu...juz bez przesady odpowiedz »
Mcdonalds stawia na jakość nie na ilość
[2013-07-24 13:53 83.238.170.*]
Zgodne z myśleniem korporacyjnym jeśli te 20 sekund rozdzielić na ilość osób które mogłyby być obsłużone wyjdą miliony potencjalnie większej sprzedaży. Oczywiście, jeśli byliby klienci, ale w takich obliczeniach zakłada się ich nieskończoną, czekającą w kolejce ilość. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Euro 2012: hotele droższe nawet o 1000%?
LOT nie dostał jeszcze pieniędzy?
Niewielki spadek cen w biurach
PKP Intercity unowocześnia swój tabor
Singapore Airlines najlepszą linią lotniczą?
Co przyciąga turystów na Śląsk?
Nowość w Polsce - tablety w hotelowych pokojach
Port lotniczy to nie tylko samoloty
Sopocki Sheraton ma nowego dyrektora sprzedaży i marketingu
Rozwiązanie problemu tzw. niskiego sezonu w turystyce