Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Przewoźnik zwróci pieniądze
Pasażerowie, którzy zostali wyproszeni z wagonów pociągu relacji Gdynia-Wisła, aby zrobić miejsce kibicom wracającym z meczu otrzymają pełny zwrot pieniędzy za wykupione bilety - poinformowała w środę rzeczniczka prasowa PKP Intercity Zuzanna Szopowska. Wcześniej przewoźnik proponował jedynie zwrot 10% wartości biletów.
W sobotę pasażerowie posiadający wykupione miejscówki w pociągu TLK Pogoria, zostali wyproszeni przez policję z zajmowanych miejsc. Zrobili miejsca dla kibiców wracających z meczu Arki Gdynia z GKS Tychy. Wyrzuceni ze swoich miejsc podróżni musieli część podróży na stojąco. Dopiero w Bydgoszczy podstawiono dodatkowe dwa wagony, w których stojący pasażerowie mogli znaleźć miejsce dla siebie.
"Zwrot w wysokości 10 proc. ceny biletu jest zwrotem gwarantowanym w przypadku, kiedy pasażer wykupił miejsce siedzące, a z jakiegoś powodu musiał stać w trakcie podróży. Zwrot ten dokonywany jest w kasie biletowej"- powiedziała Szopowska. Dodała jednak, że w tym wypadku, w trosce o dobro klientów zarząd podjął decyzję o zwrocie pełnej ceny biletów. Zapewniła również, że są prowadzone ustalenia z policją i ministerstwem transportu odnośnie wypracowania procedur zapobiegających tego tupu sytuacjom w przyszłości.
Powstaje pytanie, skoro PKP Intercity wiedziało, że kibice będą wracać z meczu to czy do doczepienia dodatkowych wagonów naprawdę potrzebna jest specjalna procedura? Czy nie wystarczy odrobina rozsądku i przewidywania?
Poszkodowani chcący odzyskać pieniądze powinni skontaktować się z Biurem Marketingu i Produktu PKP Intercity S.A. (tel.: 22 47 42 653, e-mail: bws3@intercity.pl).
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powiększa się
Częstochowianin został kucharzem roku
Groźna konkurencja dla touroperatorów
First Class: Jesteśmy na giełdzie!
Naukowcy zastanowią się nad antropologią turystyki
LOT nie dostał jeszcze pieniędzy?
Niewielki spadek cen w biurach
PKP Intercity unowocześnia swój tabor
Singapore Airlines najlepszą linią lotniczą?
Pijana stewardessa zabawiała pasażerów