Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię reklamową w Multikinach. Wyświetlany przed seansami spot reklamuje restauracje Sphinx oraz akcję promocyjną Kolekcja Kibica, w której klienci zbierają zeszyty nt. europejskich drużyn piłkarskich oraz zdobywają rabaty i bony do restauracji. Kampania, która potrwa w Multikinach do 20 marca, jest organizowana przez restauracje Sphinx przy udziale Pepsi.
Spot restauracji Sphinx będzie emitowany przed wszystkimi nowymi filmami pojawiającymi się w repertuarze każdego z 24 kin sieci Multikino. Za jego koncepcję i produkcję odpowiadają dział marketingu Sfinks Polska oraz Vision Studio.
Kampanię reklamową sieci Sphinx w Multikinach wesprze także akcja ulotkowa, która zostanie przeprowadzona od 16 do 18 marca we wszystkich multipleksach, w których wyświetlany będzie spot.
- Kino i restauracja to rozrywki, które komponują się ze sobą wyjątkowo dobrze i dla wielu osób jest to ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Nasza kampania ma zachęcić wielbicieli kina do odwiedzania restauracji Sphinx, a przy okazji przypomnieć o trwającej w naszej sieci akcji promocyjnej Kolekcja Kibica - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
Klienci restauracji Sphinx zamawiając danie główne z zestawem deserowym mogą wypełnić formularz uprawniający do odbierania tzw. Kolekcji Kibica - czyli segregatora i czterech, ukazujących się w kolejnych miesiącach, zeszytów nt. drużyn piłkarskich biorących w zbliżających się mistrzostwach. Kolekcji towarzyszą liczne rabaty, a w ramach dodatkowych konkursów organizowanych na fanpage sieci także możliwość wygrania vouchera o wartości 2 tys. zł i bonów do wykorzystania w restauracjach Sphinx.
Spot jest dostępny na stronie youtube.com
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Awarie ogrzewania utrudniają podróżowanie
Itaka zwróci pieniądze turystom?
Jak wybrać klimatyzator do hotelu?
Wizy do Turcji będą dostępne lotnisku
Lufthansa: Kolejny rok, kolejne oszczędności
Gdańsk: czarterem z TUI i Itaką
Dreamliner szybko wróci do lotów?
Dolny Śląsk tłumnie odwiedzany przez turystów.
