Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię reklamową w Multikinach. Wyświetlany przed seansami spot reklamuje restauracje Sphinx oraz akcję promocyjną Kolekcja Kibica, w której klienci zbierają zeszyty nt. europejskich drużyn piłkarskich oraz zdobywają rabaty i bony do restauracji. Kampania, która potrwa w Multikinach do 20 marca, jest organizowana przez restauracje Sphinx przy udziale Pepsi.
Spot restauracji Sphinx będzie emitowany przed wszystkimi nowymi filmami pojawiającymi się w repertuarze każdego z 24 kin sieci Multikino. Za jego koncepcję i produkcję odpowiadają dział marketingu Sfinks Polska oraz Vision Studio.
Kampanię reklamową sieci Sphinx w Multikinach wesprze także akcja ulotkowa, która zostanie przeprowadzona od 16 do 18 marca we wszystkich multipleksach, w których wyświetlany będzie spot.
- Kino i restauracja to rozrywki, które komponują się ze sobą wyjątkowo dobrze i dla wielu osób jest to ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Nasza kampania ma zachęcić wielbicieli kina do odwiedzania restauracji Sphinx, a przy okazji przypomnieć o trwającej w naszej sieci akcji promocyjnej Kolekcja Kibica - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
Klienci restauracji Sphinx zamawiając danie główne z zestawem deserowym mogą wypełnić formularz uprawniający do odbierania tzw. Kolekcji Kibica - czyli segregatora i czterech, ukazujących się w kolejnych miesiącach, zeszytów nt. drużyn piłkarskich biorących w zbliżających się mistrzostwach. Kolekcji towarzyszą liczne rabaty, a w ramach dodatkowych konkursów organizowanych na fanpage sieci także możliwość wygrania vouchera o wartości 2 tys. zł i bonów do wykorzystania w restauracjach Sphinx.
Spot jest dostępny na stronie youtube.com
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Awarie ogrzewania utrudniają podróżowanie
Itaka zwróci pieniądze turystom?
Jak wybrać klimatyzator do hotelu?
Wizy do Turcji będą dostępne lotnisku
Lufthansa: Kolejny rok, kolejne oszczędności
Gdańsk: czarterem z TUI i Itaką
Dreamliner szybko wróci do lotów?
Dolny Śląsk tłumnie odwiedzany przez turystów.
