Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Piwosze spotkają się na błoniach Stadionu Narodowego
Idąc śladami śląskiego Beerfestu, Kompania Piwowarska organizuje kolejne wielkie święto piwoszy, tym razem w centrum Warszawy. Już 26 września na błoniach Stadionu Narodowego rozpocznie się Warszawski Festiwal Kultury Piwnej. Impreza potrwa 4 dni, a w programie znajdzie się - oprócz degustacji chmielowego napoju - także piwna edukacja, koncerty i dopasowane do piwa potrawy.
Warszawski Festiwal Kultury Piwnej to pierwsza w stolicy impreza piwna na tak dużą skalę. Jej organizator - Kompania Piwowarska chce w ten sposób budowa kulturę piwną i szerzyć wiedzę na temat złocistego trunku.
- W Polsce piwo ma ogromną rzeszę miłośników. Liczymy na to, że nasz Festiwal dzięki atrakcyjnemu programowi przyciągnie nie tylko zagorzałych piwoszy, ale także okazjonalnych konsumentów piwa - opowiada Patrycja Skrzypiec z biura prasowego Kompanii Piwowarskiej. - Oczywiście jesteśmy realistami i zdajemy sobie sprawę, że warszawska impreza nie będzie miała takiej frekwencji jak niemiecki Oktoberfest - choć oczywiście taki wynik niezmiernie by nas ucieszył.
Jedną z atrakcji, jakie czekają na gości Festiwalu, jest strefa Ambasadorów Piwa, w której zainteresowani będą mogli m.in. poznać proces produkcji piwa, przekonać się, jak wygląda chmiel i słód, czy obejrzeć wystawę poświęconą historii browarnictwa. Każdy, kto pod okiem specjalisty symbolicznie uwarzy piwo, otrzyma certyfikat potwierdzający tę umiejętność. W namiocie Ambasadorów Piwa będzie można wypróbować aplikację mobilną "Sprawdź promile", która działa jak podręczny alkomat w telefonie. Niewątpliwie ciekawa będzie możliwość doświadczenia, jak alkohol wpływa na organizm, bez konieczności wypicia choćby kropli piwa. Pomogą w tym alkogogle, czyli specjalne okulary, które imitują widzenie świata po spożyciu alkoholu.
W strefie piwnej uczestnicy Festiwalu będą mogli spróbować wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej - tych produkowanych w Polsce i importowanych - jak również wybranych piw z browarów należących do Grupy SABMiller na całym świecie. Przygotowano także krótkie warsztaty sensoryczne, które pozwolą dowiedzieć się, jak prawidłowo degustować różne gatunki piwa i z jakimi potrawami najlepiej je łączyć.
Tuż obok strefy piwnej stanie strefa gastronomiczna, za którą odpowiedzialny jest Artur Jarczyński, właściciel wielu znanych warszawskich lokali takich jak Der Elefant, U Szwejka, St. Antonio, Kompania Piwna czy Jeff’s. Dania zaproponowane w festiwalowym menu zostaną tak dobrane, by pasowały do poszczególnych gatunków chmielowego napoju serwowanego na terenie Festiwalu. Takie podejście do piwa promuje - ze względu na bogactwo i różnorodność wariantów - szczególnie Kolekcja Specjalności Książęcego.
- Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie Festiwalu w formule innej niż zwykła biesiada piwna. Słowo "kultura" w nazwie ma kluczowe znaczenie. Jako lider branży piwowarskiej w Polsce czujemy się uprawnieni do krzewienia kultury piwnej i wzorców odpowiedzialnej konsumpcji - opowiada Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej. - Podczas festiwalu chcemy pokazać, jak pasjonujące jest piwo i sposób jego warzenia; udowodnić, że można się nim delektować, że jest ono towarzyszem miłych chwil. Dlatego strefa edukacyjna i gastronomiczna będą odgrywać równie ważną rolę jak strefa piwna.
Spośród marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej największymi względami podczas Festiwalu będzie się cieszy Tyskie, które obchodzi właśnie swoje 400. urodziny. Dlatego na terenie imprezy powstanie obszerna strefa Tyskiego, której centralnym punktem będzie tank. Dzięki technologii tanków goście festiwalu będą mogli cieszyć się wyjątkowym smakiem piwa tuż po jego uwarzeniu - tak jak cztery wieki temu. Na uczestników imprezy czekają także konkursy związane z historią browaru w Tychach, animacje sensoryczne i kurs nalewania piwa z tanka. Każdego dnia o godzinie 16.13 zostanie wzniesiony uroczysty toast urodzinowy Tyskiego. W ten właśnie sposób marka zwieńczy celebrowanie 400-lecie historii browarnictwa w Polsce.
Warszawski Festiwal Kultury Piwnej nie obejdzie się bez dobrej muzyki. Koncerty będą odbywać się codziennie, a zagrają m.in. Enej i PIERSI. O warszawski klimat zadbają natomiast lokalne zespoły, na czele ze Staśkiem Wielankiem i jego Kapelą.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Gdzie Polacy spędzą Wielkanoc?
Kara za oszustwo i zawyżanie opłat dla krakowskiego taksówkarza
VII Jarmark Świętokrzyski już w niedzielę
Śląskie regionem partnerskim Tour Salonu
Zbieraj pieczątki do paszportu
MSP: LOT do sprzedaży z czterema spółkami
Pasażerów obowiązuje nowy rozkład jazdy