Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Karta Turysty w pierwszej piątce
Karta Turysty "Gdańsk-Sopot-Gdynia-Plus" zajęła 5 miejsca w konkursie "Welcom 2012" podczas Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc, który odbył się 21-22.05 w Gdyni. Organizatorem Festiwalu był Brief of Poland.
- Dla Karty Turysty to szczególne wyróżnienie, przede wszystkim z uwagi na międzynarodowy aspekt Festiwalu oraz jego branżowy charakter. Głównym kryterium oceny było zastosowanie Trójkąta Idei Briefu, czyli współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem, przy wsparciu ekspertów marketingu - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konkurs Welcome ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc. W konkursie biorą udział podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarządowe) oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca. W konkursie nagrody otrzymują projekty, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją - samorząd, lokalny biznes czy uczelnię.
Karta Turysty została doceniona za współpracę i partnerstwo zbudowane przez GOT z przedsiębiorcami branży turystycznej, muzeami, urzędami miast i gmin w województwie pomorskim. Projekt został doceniony za efekty turystyczne i promocyjne, co pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku miejsca.
- Karta Turysty to projekt o szerokim zakresie oddziaływania - mówi Iza Balcerzak, Manager Projektu - Obok oferty skierowanej do konsumenta również koncentruje szeroko pojęte partnerstwo z branżą turystyczną czy jednostkami publicznymi. Co ważne, projekt zyskuje coraz większe uznanie zarówno uczestników (co roku powiększa się liczba partnerów projektu, a co za tym idzie wzbogaca się oferta), jak również odbiorców (efektywny wzrost sprzedaży).
W gronie laureatów konkursu "Welcome 2012" znalazł się również drugi projekt GOT - Gdańsk Convention Bureau: "Cztery produkty turystyki biznesowej", a także Miasto Gdańsk za Blog Forum Gdańsk (nagroda specjalna) oraz Obchody roku Jana Heweliusza, projekt zgłoszony przez Kombinat Artystyczny (Członek GOT).
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Pociągi wracają na dawne trasy
Grecja: koniec strajku taksówkarzy
Znudził ci się hotel? Zamieszkaj w domku na drzewie
OLT Express: Tusk zdradzał nam tajemnice
Gdańskie lotnisko trzecie w kraju
MSZ uruchamia aplikacje dla turystów
Reorganizacja w obiektach Selgros Cash&Carry
Rekordowy wynik paryskich lotnisk
OLT Express poleci z Babimostu?
Koło ratunkowe dla Grecji na Manhattanie
Ryanair wznawia zawieszone połączenia
Jak powinno sie promowac obiekt turytyczny?
