Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zmiany w sieci restauracji
W ubiegłym roku liczba klientów sieci McDonald's zmniejszyła się na całym świecie o niemal 2 proc. a w Stanach Zjednoczonych spadła o 1,6 proc. Sieć przyznaje, że menu jest za bardzo skomplikowane, gdyż zbyt szybko wprowadzono do niego duża liczbę produktów.
Przy mniejszej liczbie klientów, w skali roku sprzedaż wzrosła o 0,2 proc. a globalne przychody wyniosły 28,1 milionów dolarów. Jeśli nadal będzie zmniejszała się liczba klientów sieci to przychody również zaczną spadać. Zjawisko to można zaobserwować na amerykańskim rynku, gdzie sprzedaż w restauracjach otwartych powyżej 13 miesięcy spadła w grudniu o 1,9 procent w skali całego roku.
Aktualna oferta sieci restauracji szybkiej obsługi to również eksperyment, który wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych Amerykanów. Starają się oni odżywiać zdrowiej, dlatego też sieci fast-food stawiają w nowych menu na sałatki i potrawy z kurczaka. Sieć restauracji zapowiedziała, że planuje w swoich zestawach zrezygnować z frytek i zamienić je na sałatki. Wyniki badań pokazały jednak, że nie wszystkim klientom te zmiany przypadły do gustu.
Aby nadrobić spadek sprzedaży i zwiększyć liczbę klientów sieć restauracji McDonald testuje w Polsce dostawy posiłków. Jak dotąd restauracja dostarczała posiłki do klienta miedzy innymi w Azji. Od poniedziałku sieć restauracji wprowadza dostawy posiłków do biur i domów w trzech warszawskich dzielnicach. Jeśli testy wypadną pozytywnie to można się spodziewać wprowadzenia tej usługi do wszystkich placówek McDonald w Polsce.
Do tej pory sieć restauracji nie chciała dostarczać posiłków do domów. Przekonała ją jednak stopniowo zmniejszająca się ilość klientów oraz powstawanie serwisów internetowych, w którym można zamówić posiłki z różnych restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Kościół nieuczciwie konkuruje z biurami podróży?
Gdzie jest sprawozdanie finansowe OLT Express?
Dla pasażerów Intercity rogale
Więcej turystów nad polskim morzem
Rozmówki w kolejce do toalety dla obcokrajowców
W lutym Targi Turystyczne we Wrocławiu
Zakopane nie chce walczyć ze smogiem?
Opolszczyzna chce przyciągnąć turystów
McDonalds ma sposób na złodziei
Sfinks Polska: nowe menu w sieci WOOK
LOT zawiesza połączenie z Warszawy do Bratysławy
fajne trasy rowerowe niedaleko Jeleniej Góry.
MSiT ochroni turystów kosztem biur podróży?
Gwatemala wykorzysta koniec świata
Olej do gastronomii ze ścieków i resztek
Brussels Airlines: prawie 5-procentowy wzrost pasażerów
TravelReps nagradza touroperatorów
Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych już we wrześniu
Hotel przeszkadza w przebudowie ulicy, czy walczy o prawo do
