Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Boeing - obiecanki cacanki
Pewne jest to, że Boeing nie dostarczy swoim klientom zamówionych samolotów na czas. Mowa o łącznej liczbie od 15 do 20 maszyn, na które zobowiązała się firma, dając w zamian trzy Dreamlinery 787 i dziewięć 747-8. Ręce zaciera francuski konkurent Airbus, który jak twierdzi przekroczył zakładany wyższy plan.
Na początku ubiegłego roku prognozy Boeinga były obiecujące, by w październiku spaść do pułapu 480 maszyn, a w efekcie przekazania 477 samolotów pasażerskich. Airbus z kolei dostarczył swoim klientom ponad 530 maszyn, tym samym przekroczył zakładane oczekiwania.
Celem Boeinga było osiągnięcie produkcji na poziomie 10 Dreamlinerów miesięcznie do końca przyszłego roku, obecnie produkuje się tu 2,5 samolotu na miesiąc. Ponad trzy lata po serii opóźnień na swojego 787 musiały czekać japońskie linie lotnicze All Nippon Airways Co. Z kolei pierwszy 747-8 został dostarczony w październiku Cargolux Airlines International SA z dwuletnim opóźnieniem.
Boeing powoli zaczyna słynąć z niewywiązywania się z umów. Skarżą się właściciele linii lotniczych, przewoźnicy, którzy planują nowe trasy z wyprzedzeniem, i gdy dowiadują się, że ich samolot nie będzie gotowy na czas, po prostu zaczynają liczyć pieniądze. Boeing dostaje ok.40% zapłaty od linii, po zrealizowaniu dostawy. Mimo to spóźnia się z dostawą notorycznie.
O ile firma dotychczas nie była w stanie wywiązać się w terminie z zawartych umów, o tyle zapewnia, że wraz z początkiem roku dzięki nowym zamówieniom nadrobi stracony czas, raczej swój, bo czy da się zrekompensować w ten sposób straty poniesione przez linie lotnicze?
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Holiday - Bułgaria dla seniorów
Zaproszenie do udziału w Ogólnopolskiej Giełdzie Wydawnictw i Prasy Turystycznej
Targi Turystyczne w Dolinie Karpia
Emirates rozważają zakup innych przewoźników
Polska zmieni dyrektywę UE w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek?
Jak wygląda sytuacja finansowa branży lotniczej
dlaczego nauczyciele mogą sami organizować wycieczki
Łódzki port odnotował prawie 25% wzrost
Z Gdańska do Zakopanego w trzy godziny
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl
Warmińsko - mazurskie: list otwarty do branży turystycznej