Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Branża turystyczna w zachodniopomorskim może liczyć na wsparcie
Co zrobić by rozwinąć swą działalność, jak przetrwać na rynku pełnym konkurencji, gdzie szukać współpracowników w kraju i za granicą? Na te i inne pytania od lat próbują odpowiedzieć sobie przedsiębiorcy z branży turystycznej, a Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie pomaga im w odnalezieniu odpowiedzi i przedstawia możliwości, jakie przed nimi stoją.
Branża Turystyczna boryka się z kilkoma problemami, jednak istnieją narzędzia, za pomocą, których można rozwijać swój biznes... trzeba tylko wiedzieć, gdzie ich szukać. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z szansy nawiązania współpracy z międzynarodowymi partnerami biznesowymi. Związani z hotelarstwem przedsiębiorcy, mogą np. nawiązać kontakt z zagranicznym biurem podróży, zaś biura podróży mogą poszukiwać partnerów międzynarodowych do organizacji imprez, i nie tylko.
- Przedsiębiorcy często nie wiedzą, gdzie mają szukać informacji na temat zagranicznych kontrahentów, ponadto poszukiwania te zajmują im bardzo dużo czasu, a dla każdego przedsiębiorcy czas to pieniądz. RCIiTT jest ośrodkiem Enterprise Europe Network, co daje nam możliwość odnalezienia partnerów zagranicznych z prawie każdej dziedziny działalności w ponad 50 krajach świata. Dla przedsiębiorcy skorzystanie z tej możliwości to duża szansa na znalezienie rzetelnego partnera i nawiązanie długoterminowego kontaktu, który przyczynić się może do rozwoju jego działalności. Specjalnie na życzenie przedsiębiorcy jesteśmy również w stanie dokonać szczegółowej analizy runku, weryfikując potencjał firmy zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju - powiedziała Krystyna Flak, konsultant ds. transferu technologii RCIiTT.
RCIiTT zorganizowało również szkolenia specjalnie skierowane do branży turystycznej tj. "Social Media w turystyce" oraz "Współczesne Public Relations w turystyce - skuteczna promocja firmy". Szkolenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, były okazją do bezpłatnego skorzystania z wiedzy eksperta odwołującego się do aktualnych tematów we współczesnym świecie biznesu. Uczestnicy wysoko ocenili jakość prowadzonych szkoleń i ich przydatność dla realizacji działań w branży, dowiedzieli się jak praktycznie wykorzystywać nowoczesne środki przekazu w celu skutecznego promowania swojej firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Emirates rozważają zakup innych przewoźników
Polska zmieni dyrektywę UE w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek?
Jak wygląda sytuacja finansowa branży lotniczej
Dziś powstanie największy przewoźnik świata?
Korzyści dla podróżujących w jedną stronę
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl
Warmińsko - mazurskie: list otwarty do branży turystycznej
Czego potrzebują podróżujący służbowo?
Turystyka przyjazna przyrodzie w Dolinie Baryczy
Brytyjski MSZ ostrzega: co raz mniej bezpiecznie w Kenii
Ceny hoteli na świecie idą w górę