Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl
Firma IMAGIS S.A., większościowy udziałowiec Grupy eholiday.pl, odsprzedała swoje udziały. Część udziałów IMAGIS S.A. odkupili założyciele Grupy eholiday.pl, a pozostałą część nabyła firma Nzolo Holding Limited.
Do tej pory firma IMAGIS S.A. posiadała 51% udziałów, a założyciele i menadżerowie Grupy eholiday.pl - Mariusz Wojciechowski, Tomasz Szymanek i Tomasz Chabrowski - w sumie 49%. Po zrealizowaniu opcji wykupu założyciele przejmą dodatkowe 11% udziałów i będą posiadali łącznie 60%, natomiast pozostałe 40% będzie posiadała firma Nzolo Holding Limited. Strony umowy zdecydowały się nie ujawniać kwoty transakcji.
Podczas ponad dwuletniego zaangażowania firmy IMAGIS S.A. w projekt Grupy eholiday.pl udało się między innymi zbudować jedną z największych w Polsce baz obiektów noclegowych zawierającą blisko 24 tysiące miejsc, dostępnych nie tylko w Internecie ale także w systemach nawigacji satelitarnej; stworzyć własne Biuro Obsługi Klienta, a także uruchomić program produktów reklamowych.
- Współpraca z IMAGIS S.A. dała nam bardzo wiele. Dzięki środkom finansowym inwestora mogliśmy zrealizować nasze strategiczne cele, jakimi była przede wszystkim budowa bazy danych obiektów noclegowych oraz stworzenie własnego programu produktów reklamowych. Teraz można mówić o zakończeniu pewnego etapu i rozpoczęciu kolejnego. Przed nami kolejne wyzwania i czas uporządkowania Grupy oraz koncentracja na tych obszarach, które są dla nas strategiczne - powiedział Mariusz Wojciechowski, Prezes Zarządu Grupy eholiday.pl.
W chwili obecnej większość przychodów Grupy eholiday.pl pochodzi ze sprzedaży własnych produktów reklamowych w ramach serwisu eholiday.pl. Wszystkie funkcjonują na podobnych zasadach co Google AdWords czy Onet Boksy i są bardzo cenione przez właścicieli obiektów noclegowych. Dzięki temu można myśleć o ograniczeniu liczby tradycyjnych reklam display"owych wyświetlanych na stronach eholiday.pl.
- Grupa eholiday.pl zarabia obecnie głównie na sprzedaży własnych produktów reklamowych na stronach eholiday.pl oraz na pośredniczeniu w sprzedaży biletów lotniczych, co realizujemy głównie poprzez serwis efly.pl. I te kierunki będą dla nas najważniejsze w najbliższym okresie - dodał Mariusz Wojciechowski.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
J.W. Construction - hotelowa inwestycja
City Break sposobem na jesień?
Biura podróży nie oszczędzają na wakacjach
Posłowie PiS zniesławili zarząd LOT-u?
Otyłość jedną ze swobód obywatelskich?
Polska zmieni dyrektywę UE w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek?
Jak wygląda sytuacja finansowa branży lotniczej
Dziś powstanie największy przewoźnik świata?
Korzyści dla podróżujących w jedną stronę
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Warmińsko - mazurskie: list otwarty do branży turystycznej
Czego potrzebują podróżujący służbowo?
Turystyka przyjazna przyrodzie w Dolinie Baryczy
Brytyjski MSZ ostrzega: co raz mniej bezpiecznie w Kenii
Ceny hoteli na świecie idą w górę
Referencje dla wychowawcy kolonijnego