Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Amadeus, partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej oraz Accor, operator hotelowy w Europie i na świecie, rozszerzyli współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami.
W ramach nowej umowy obie firmy będą dążyły do zwiększenia wykorzystania rozwiązania Amadeus Revenue Management. Pozwoli to firmie Accor podejmować lepiej umotywowane decyzje, zoptymalizować dostępność pokojów oraz zwiększyć przychody poprzez oferowanie klientom dopasowanych do ich potrzeb produktów we właściwym czasie i za odpowiednią cenę.
Rozszerzenie trwającej od ponad dziesięciu lat współpracy obu firm w dziedzinie zarządzania przychodami jest wyrazem umacniania i zacieśniania przez firmę Amadeus więzi z hotelarzami. Obie firmy będą razem szukać sposobów lepszego wykorzystania systemu Amadeus Revenue Management w obiektach należących do sieci Accor, m.in. poprzez kampanię szkoleniową wśród osób odpowiedzialnych za zarządzanie przychodami. Jej celem będzie poszerzenie wiedzy na temat możliwości tego rozwiązania i zdobycie umiejętności korzystania z niego.
"W ciągu dziesięciu lat kooperacji firma Amadeus, pomagając we wdrożeniu w naszej sieci rozwiązania do zarządzania przychodami, dała się poznać jako cenny, wiarygodny partner. Dlatego cieszymy się z rozszerzenia i zacieśnienia naszej współpracy, dzięki czemu będziemy mogli lepiej korzystać z zaawansowanych narzędzi, umożliwiających podniesienie rentowności naszych hoteli." - powiedział Jean-Luc Chrétien, wiceprezes firmy Accor ds. sprzedaży, dystrybucji i programów lojalnościowych.
"Z dużym entuzjazmem przyjęliśmy rozszerzenie współpracy z firmą Accor, które pozwoli nam skuteczniej wspierać jej procesy operacyjne i umożliwić lepsze wykorzystanie zaawansowanych rozwiązań. Korzystając z unikalnych technologii, menedżerowie z firmy Accor odpowiedzialni za przychody będą mogli szybciej reagować na nieustannie zmieniające się otoczenie i zwiększać konkurencyjność." - komentuje Jeff Edwards, szef działu Global Hotel Business w firmie Amadeus.
Accor będzie dalej korzystał z rozwiązania Amadeus Revenue Management, internetowego narzędzia ułatwiającego podejmowanie optymalnych decyzji dotyczących taryf i zasobów. Zastosowanie zaawansowanych modeli prognostycznych w połączeniu ze szczegółowymi danymi o aktualnych rezerwacjach i analizie danych historycznych pozwoli na zapewnienie hotelom maksymalnych dochodów i rentowności.
Accor oferuje ponad 4 400 hoteli z łączną liczbą 530 000 pokoi, zlokalizowanych na terenie 90 krajów z całego świata. Portfolio marek hotelowych firmy Accor - Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis styles, Etap Hotel/Formule 1/ibis budget, hotelF1 oraz Motel 6 - dostarcza bogatą ofertę dla segmentu luksusowego oraz ekonomicznego. Zatrudniając 145 000 pracowników na całym świecie, Accor służy swoim klientom i partnerom prawie 45-letnią wiedzą i doświadczeniem.
Firma Amadeus od ponad 20 lat służy światowej branży turystycznej, zaspokajając potrzeby hoteli w zakresie dystrybucji i rozwiązań technologicznych. Amadeus zatrudnia ponad 170 specjalistów, zajmujących się tworzeniem, wdrażaniem i wsparciem rozwiązań technologicznych dla sektora hotelarskiego. Amadeus dostarcza również systemy zarządzania dochodami i globalne systemy dystrybucji, w tym Amadeus Hotel Platform-Revenue Management. Obecnie z rozwiązań informatycznych Amadeus dla hoteli korzysta 1500 klientów w 35 krajach. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem "AMS.MC". W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,707 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
otoWakacje.pl: kalendarium letnich imprez
Przyjazd do Polski grozi utratą zdrowia
Hotelarz działał na szkodę gości?
Wideroe oferuje nielimitowane loty po Norwegii
GoPlanet.pl - sprawdzone podróże - nowy serwis rekomendacyjny
Heathrow: trzeci pas startowy może za trzy lata
Biura podróży spotkają się na workshopie turystyki przyjazdowej
Za nieudany urlop zapłaci biuro podróży