TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotelzon ogłasza wejście na polski rynek

Firma Hotelzon, dostawca technologii dystrybucji usług hotelowych dla rynku B2B, ogłosił 24 października wejście na polski rynek i mianowanie Radosława Mazura na lokalnego menedżera ds. sprzedaży, który będzie miał swoją siedzibę w Warszawie.


Jest to druga ekspansja firmy Hotelzon na nowy rynek w ciągu jednego miesiąca. "Jestem zachwycony, że Radosław dołącza do naszego zespołu, aby kierować naszymi wysiłkami w zakresie sprzedaży w Polsce. Będzie on pełnił ważną rolę w rozwoju firmy Hotelzon w tym regionie. Radosław wnosi do tej funkcji bogactwo doświadczenia w zakresie rozwoju biznesu i zarządzania sprzedażą. Ma też duże osiągnięcia w zapewnianiu doskonałych wyników". - skomentował Jani Kaskinen, dyrektor generalny firmy Hotelzon.

Ekspansja firmy następuje krótko po pomyślnym wejściu na rynek francuski i cztery miesiące po tym, jak firma Hotelzon została nabyta przez Travelport, , w ramach obranej strategii firmy Travelport, polegającej na definiowaniu na nowo sprzedaży usług podróżniczych, ze szczególnym skupieniem się na rozwoju segmentów usług hotelowych i podróży klientów korporacyjnych.

Firma Travelport jest dostawcą platformy sprzedaży usług podróżniczych, zapewniającym rozwiązania miedzy innymi w zakresie dystrybucji, technologii i płatności dla wartej 7 bilionów dolarów globalnej branży podróżniczej i turystycznej.

Niklas Andréen, wiceprezes grupy ds. hoteli, samochodów i mediów cyfrowych w Travelport zauważył iż rozwój firmy jest bardzo ważny. "Uważam, że pomyślna ekspansja firmy Hotelzon na rynek francuski jest bardzo ważna dla kontynuowania strategicznego rozwoju obu firm, Travelport i Hotelzon. Jest to dla nas ważny czas i czekam z niecierpliwością na nowe możliwości biznesowe płynące z rozwoju obu firm". - powiedział.

Firma Hotelzon będzie kontynuowała ekspansję poprzez zatrudnienie kolejnych sześciu menedżerów ds. sprzedaży w następujących krajach: Niemcy, Irlandia, Portugalia, Belgia, Dania i Norwegia.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska rynek sprzedaż firma wejście rozwój ekspansja Hotelzon




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję