Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek Chiny Hongkong
- Specjalista ds turystyki Konin - biuro podróży...
- ASYSTENT REZYDENTA / REZYDENT w Sun & Fun...
- Biuro Podróży
- PIOLOT DOJAZDOWY PLOCK -ZAGRZEB-WAŁBRZYCH
- Specjalista ds. turystyki TUI Wrocław
- Pilne! Doradca klienta w Katowicach/Chorzowie
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA GALERIA ŁÓDZKA
- KRAKOW BIURO PODROZY KONTYNENT
- Pilotaż Włochy Północne


Restauracje tracą klientów przez smartfony
Właściciel jednej z restauracji zauważył w ostatnim czasie dużo skarg na jego lokal dotyczących powolnej obsługi gości.
Zarządca postanowił, że skrupulatnie przejrzy nagrania z restauracyjnego monitoringu. Okazało się, że obsługa pracuje tak jak należy. Cały problem stanowili goście ze smartfonami. To właśnie tego typu klienci spowalniali przyjmowanie zamówień, gdyż po wejściu do lokalu zamiast przejrzeć menu i wybrać odpowiednie dania- bawili się telefonami. Po podaniu zamówienia klienci dużą część czasu poświęcali na robienie zdjęć potrawom i wrzucaniu ich do sieci, dopiero po tym mogli spokojnie zjeść.
Porównując zachowania klientów sprzed kilku lat, obecni goście restauracji przez smartfony tracą ponad 20 minut podczas każdego pobytu w restauracji. Jest to swego rodzaju bezproduktywne zajmowanie miejsca, gdyż w restauracjach cieszących się popularnością są blokowane miejsca, z których nie mogą skorzystać inni klienci.
Wystarczy, że do restauracji każdego dnia przyjdzie kilku klientów bawiących się telefonami - w efekcie lokal zostanie narażony na stratę potencjalnych gości, dla których nie będzie miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gault & Millau wraca do
Turystyka budzi się nad
Mazowsze przyciągnęło więcej
Starsze aktualności:
Opinie o hotelach są dla Polaków
Wakacje.pl - ten rok będzie
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie
Konkurs na Najlepszą Pracę
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Gdzie Polacy szukali noclegu podczas sezonu letniego?
Nielegalne lotnisko liczy na turystów
Sprawdź: piłkarze wybrali hotele na Euro 2012
Lufthansa uruchamia loty rejsowe z wykorzystaniem biopaliw
Biuro Sunny Days z Oławy - zna ktoś?
Cena wyjazdu to nie wszystko (nawet jeśli umiesz liczyć)
Warszawa: gości hotelowych będzie coraz więcej
Co znajdziemy w katalogu 7islands
Qatar Airways z Najlepszym Personelem Pokładowym
Podsumowanie cen hoteli za drugi kwartał 2011 roku
Chcesz zarobić na Euro 2012? Wynajmij mieszkanie!