TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Restauracje tracą klientów przez smartfony

Właściciel jednej z restauracji zauważył w ostatnim czasie dużo skarg na jego lokal dotyczących powolnej obsługi gości.


Zarządca postanowił, że skrupulatnie przejrzy nagrania z restauracyjnego monitoringu. Okazało się, że obsługa pracuje tak jak należy. Cały problem stanowili goście ze smartfonami. To właśnie tego typu klienci spowalniali przyjmowanie zamówień, gdyż po wejściu do lokalu zamiast przejrzeć menu i wybrać odpowiednie dania- bawili się telefonami. Po podaniu zamówienia klienci dużą część czasu poświęcali na robienie zdjęć potrawom i wrzucaniu ich do sieci, dopiero po tym mogli spokojnie zjeść.

Porównując zachowania klientów sprzed kilku lat, obecni goście restauracji przez smartfony tracą ponad 20 minut podczas każdego pobytu w restauracji. Jest to swego rodzaju bezproduktywne zajmowanie miejsca, gdyż w restauracjach cieszących się popularnością są blokowane miejsca, z których nie mogą skorzystać inni klienci.

Wystarczy, że do restauracji każdego dnia przyjdzie kilku klientów bawiących się telefonami - w efekcie lokal zostanie narażony na stratę potencjalnych gości, dla których nie będzie miejsca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
smartfon klienci goście restauracja lokal zmiany




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję