Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Restauracje tracą klientów przez smartfony
Właściciel jednej z restauracji zauważył w ostatnim czasie dużo skarg na jego lokal dotyczących powolnej obsługi gości.
Zarządca postanowił, że skrupulatnie przejrzy nagrania z restauracyjnego monitoringu. Okazało się, że obsługa pracuje tak jak należy. Cały problem stanowili goście ze smartfonami. To właśnie tego typu klienci spowalniali przyjmowanie zamówień, gdyż po wejściu do lokalu zamiast przejrzeć menu i wybrać odpowiednie dania- bawili się telefonami. Po podaniu zamówienia klienci dużą część czasu poświęcali na robienie zdjęć potrawom i wrzucaniu ich do sieci, dopiero po tym mogli spokojnie zjeść.
Porównując zachowania klientów sprzed kilku lat, obecni goście restauracji przez smartfony tracą ponad 20 minut podczas każdego pobytu w restauracji. Jest to swego rodzaju bezproduktywne zajmowanie miejsca, gdyż w restauracjach cieszących się popularnością są blokowane miejsca, z których nie mogą skorzystać inni klienci.
Wystarczy, że do restauracji każdego dnia przyjdzie kilku klientów bawiących się telefonami - w efekcie lokal zostanie narażony na stratę potencjalnych gości, dla których nie będzie miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Gdzie Polacy szukali noclegu podczas sezonu letniego?
Nielegalne lotnisko liczy na turystów
Sprawdź: piłkarze wybrali hotele na Euro 2012
Lufthansa uruchamia loty rejsowe z wykorzystaniem biopaliw
Cena wyjazdu to nie wszystko (nawet jeśli umiesz liczyć)
Warszawa: gości hotelowych będzie coraz więcej
Co znajdziemy w katalogu 7islands
Qatar Airways z Najlepszym Personelem Pokładowym
Podsumowanie cen hoteli za drugi kwartał 2011 roku
Chcesz zarobić na Euro 2012? Wynajmij mieszkanie!
Biuro Sunny Days z Oławy - zna ktoś?
