TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kwiecień stabilny dla Lufthansy

W kwietniu br. sprzedaż i wskaźnik wykorzystania miejsc pasażerskich linii lotniczych należących do Grupy Lufthansa pozostały na podobnym poziomie, co w kwietniu 2012 roku.


Ponieważ w tym roku święta przypadły w marcu, w kwietniu większy udział w przewozach pasażerskich miał ruch biznesowy.

W omawianym okresie Lufthansa (łącznie z Germanwings) i SWISS zwiększyły oferowanie odpowiednio o 1,6% i 0,4%, a także poprawiły sprzedaż o 1% i 1,6%.

Linie Austrian Airlines zmniejszyły oferowanie o 11,1% i zanotowały podobny spadek sprzedaży.

W sumie oferowanie przewoźników Grupy Lufthansy w Europie w kwietniu obecnego roku zostało zmniejszone o 3,2% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Równocześnie oferowanie grupy na trasach do Ameryki Północnej zostało zwiększone o 6,1%, a w rejony Azji i Pacyfiku o 0,8%. W oferowaniu na trasach bliskowschodnich nastąpił znaczny spadek, o 6,5%.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Grupa Lufthansa Germanwings Austrian Airlines SWISS wskaźnik wykorzystania miejsc pasażerskich ruch biznesowy przewozy pasażerskie spadek sprzedaży oferowanie Bliski Wschód Ameryka Północna Pacyfik. Azja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję